Reklam

Çizim Paylaş

Bülten Aboneliği
*  E-posta adresiniz:



* Güvenlik kodu:
> 1 <
İleti Yazar
29.09.2007 11:08
27493    
avrupali

[2] Girişimci

Online Durumu

13 ileti
tekniker
ankara

arkadaşlar gazi ünv. de makina bölümü için staj defeterine çizim gerekmektedir. makina parçaları ideal dir elinizden geleni esirgemeyin lütfen isterseniz msnden ****************

Forumda e-mail adresi vermek yasaktır...


Bu mesaj ehya tarafından düzenlendi (29.09.2007 11:21 GMT, --- önce)

18.06.2009 03:10
49886    
destiny_hole

[1] Yeni üye

Online Durumu

1 ileti
makina ressamı
istanbul

bende arıyorum ama kimsenin ne koydugu var nede yaptgı bana resim lazım ve torna makinasındaki işlem basamkları bende 4 tane resim var 15 e tamamlamam gerekiooo

18.06.2009 10:27
49887    
ehya

[90] Yönetici

Online Durumu

3107 ileti
Teknik Ressam
Ankara

Oldu arkadaşlar. Başka bir emriniz var mı?
Projelerinizi kendiniz çizmiyorsunuz, bari staj defterinizi kendiniz uğraşıp hazırlayın. Anlamıyorum, okulunuz bitince piyasada nasıl iş yapacaksınız??

18.06.2009 11:18
49888    
arif35

[8] Kıdemli Uzman

Online Durumu

102 ileti
tekniker
izmir

peki ehya şöyle desek ahlaki olurmu. evet staj defteri var ve bunu size mezuniyetinize önem verdiğiniz fiyata veririm. fiyatı siz söyleyin biz onay verelim. oldumu bu şimdi ehya ne dersin...

18.06.2009 12:03
49892    
ehya

[90] Yönetici

Online Durumu

3107 ileti
Teknik Ressam
Ankara

arif, aslına bakarsan ben bu tür isteklerin tümüne karşıyım. Sonuçta bu site mesleğini ve program kullanımını geliştirmek isteyenlere yardımcı olmak için hazırlanan bir site. Soru sormak, tartışmak, bilgi paylaşımı yapmak en güzeli. Ama genele bakıyorum. Bu tür isteklerde bulunanlar siteye sırf bu istek için üye oluyor ve istediği olursa bi daha uğramıyor. Ateş almak için uğrayanlara hiç yardım edesim gelmiyor.
Fiyat konusuna gelince, hiçbir zaman bu tür olaylara maddi olarak bakmadım. Hoşuma da gitmiyor. Ama bazen gerekiyor diye düşündüğümde oluyor.
Bu konuyu admin okuyacaktır. En son kararı o verir.

18.06.2009 14:33
49899    
ibocoskun

[2] Girişimci

Online Durumu

2 ileti
öretmen
izmir

Ben Anlamıyorum hazıra alışan bu arkadaşlar yarın nasıl iş yapaçaklar

18.06.2009 15:12
49901    
arif35

[8] Kıdemli Uzman

Online Durumu

102 ileti
tekniker
izmir

ne farkeder ehya bırak okusun ve onay versin. ancak şunu bilmek gerekir. emek sonuç olarak satılırsa ortaya güzel bişey çıkar. ben bilgimi ortaya çıkarmam için niçin onalrın beni kullanmasına göz yumayım. ama dediğin gibi program hakkında sorar cevaplarız ve cevaplıyoruz zaten. ancak hazıra geldin mi o zaman iş renk değiştiriyor. yani maviler sarılar kırmızılar gibi ya admin kusura bakma iiçimden geldi....

19.08.2010 19:03
59148    
serkan nas

[1] Yeni üye

Online Durumu

2 ileti
öğrenci
ankara

siz benim gerçekten kaç yerde staj yapmak isteyipte yapamadığımı biliyomusunuz??sonra naylon staj defteri aramak için burda ilan vermeyim oylemi?? HADİ BULUN BİR İÇ MİMARLIK BÜROSU GİDİP STAJ YAPIYM ORDA!!!!

19.08.2010 23:20
59153    
karakuş

[2] Girişimci

Online Durumu

13 ileti
teknik ressam
ankara

ben size yardım ederim e mail adresini ver ben sana resim yollarım

20.08.2010 21:55
59175    
bivalent

[1] Yeni üye

Online Durumu

1 ileti
mimar
adana

merhaba arkadaşlar ben mimarlık bölümü ögrencisiyim,bana büro staj defteri örnegi lazım yardımcı olursanız sewinirim.şimdiden teşekkürler...

memuzin

21.08.2010 03:30
59177    
derya02

[1] Yeni üye

Online Durumu

2 ileti
öğrenci
adıyaman

mrb arkadaşlar yazdıklarınızı gördüm ve katılmıyorum egitim sewiyesi düşük bi ülkede yasıyoruz ne yapalım yani mesela ben mimar degilim ben doğal yapı tasları teknolojisi bölümünü okuyorum ve mimarın yanında staj gördüm mimarda bana nasıl destek olacagını sasırdı bende ne edecegimi bilemedim kendimce gezip staj defterime ne koymam gerekiyor diye bakınıyorum yani bu sayfayı hizmet olarak acmısınız sadece elestiri yapıyosunuz olmaz yardım aryan madur ögrencileriz biz

24.08.2010 14:54
59237    
grayn

[1] Yeni üye

Online Durumu

1 ileti
ögrenci
afyon

elimde 45 günlük muhasebe staj defteri var. iletişim için 0506 577 47 36

> 1 <
Copyright © 2004-2017 | Tüm Hakları Saklıdır | 939 | Site haritası | İstatistikler | Hakkımızda | Kadromuz | Gizlilik | Reklam