Reklam
Reklam
 Üye Ol 
Ücretsiz Kullanıcı Adı Şifre Beni Hatırla Şifremi unuttum
Online
Eski Galeri  

AutoCAD öğrenmeye nereden başlanmalı?

AutoCAD öğrenmek istiyenler için başlangıç yazısı
celebra - 27.07.2005 09:42

Yazar: Hakan ARSLANGİRAY
Kaynak: autocadokulu.com

(Takip ettiğiniz sayfalar Kontrol Panelinizde görünür)

Bilgisayarınızda AutoCAD kurulu olduğunu varsayarak izlenecek yolu adım adım anlatalım.


AutoCAD'i başlattığınızda ilk yapmanız gereken oluşturacağınız çizimi bir isim vererek kaydetmektir.


Bunun için;
file çekme menüsünden save yazısına tıklayıp, file name kısmına kayıt adı yazın sağdaki save düğmesine tıklayarak çiziminizi kaydedin.


İkinci aşamada önce bazı çizim komutlarını öğrenmelisiniz. Autocad'de komutları farklı yöntemlerle aktif hale getirebilirsiniz, şimdilik araç çubuklarındaki simgelerine tıklayarak girmeniz yeterli olur. Autocad'de en çok kullanılan komut olan line (çizgi) komutuyla başlayın.
Line (çizgi) komutunun detaylı anlatıldığı sayfayı inceleyin. AutoCAD Eğitimi 1.Ders
Çizgi komutuyla temel geometrik şekiller çizmeye çalışın. Örneğin bir dikdörtgen veya bir üçgen çizin. İlk önce ölçü vermeden deneyin, daha sonra ölçüleri belirleyerek çizmeye çalışın.

İkinci sırada; yay komutunu çalışın. Önce sırayla yay çizme yöntemlerini uygulayın, daha sonra örnek çizimlerdeki gibi yaylar çizmeye çalışın.(not: örnek çizimleri download bölümünde bulabilirsiniz)
Arc (yay) komutunun detaylı anlatıldığı sayfayı inceleyin. AutoCAD Eğitimi 5.Ders


Sırada daire komutu var: daire komutunu da çalıştıktan sonra, çizgi daire ve yaylardan oluşan basit şekiller çizmeye çalışın.
Circle (daire) komutunun detaylı anlatıldığı sayfayı inceleyin. AutoCAD Eğitimi 2.Ders

Bu temel çizim komutlarını çalıştıktan sonra temel düzenleme (modify) komutlarını çalışabilirsiniz.


En çok kullanılan düzenleme komutu kopyalama (copy) komutudur. Daha önce çizdiğiniz nesneleri önce tek tek, daha sonra gruplar halinde kopyalamaya çalışın. Ortho (F8 ile veya Autocad ekranının en altındaki ORTHO yazısına tıklayarak on/off yapılabilir) modunun kopyalama işlemi sırasında nasıl bir değişikliğe sebep olduğuna dikkat edin. Yatay, düşey ve eğik kopyalama işlemleri ile pratik yapın.


Sırada taşıma (move) komutu var. Bu komut da mantık olarak kopyalama komutu ile aynı şekilde çalışır, aynı çalışmaları taşıma komutu için de yapabilirsiniz.

ilk aşamayı tamamladınız. daha ileri aşamalar için autocad eğitimi bölümündeki dersleri takip edin ve takıldığınız konularda forum sayfalarına yazın.


Öğrenmek için bir yerlerden başlamak ve istekli olmak gerek, biz size doğru yerden başlamanız için yol göstermeye çalıştık, istek ise size bağlı. İkisi bir araya gelince ortaya çıkan sonuç sizide mutlu edecek.

Kolay gelsin...


Değerlendirme: 8.10     Yorumlar: (94)
Yorumlar :
karalteknik   30.11.2012 10:25 #14871  

hayırlı cumalar benim bi sorum olucak benim bu autocad programını öğrenmem gerrek araştırıyorum fakat indrdğim programı açamıyorum önerilerinizi bekliyorum

firetical   09.08.2011 16:07 #14205  

Teşekkürler siteyi hazırlayanlara , kolay gelsin herkese.

feyzullahistanbullu   23.07.2011 04:14 #14185  

arkadaşlar bir dosyanın üzerine öteki dosyayı nasıl çağırıyoruz ve dönüşüm yapıyoruz ?

omrdrl   15.06.2011 10:27 #14088  

Çok teşekkürler sağolun gerçekten çok güzel biilgiler paylaşıyorsunuz başarılarınızn devamını dilerim

eaykut   11.04.2011 06:49 #13957  

hepinize cok tesekkur ediyorum elinize saglik

asya1   13.01.2011 15:21 #13697  

arkadaslar bende araniza yeni katildim gercekten cok faydali bir site emegi gecen herkese tesekurler

sourcelife   21.05.2010 10:51 #12876  

bilgiler için teşekkürler

mimari_restorasyon_mrc   04.02.2010 10:37 #12406  

bnde yeniyim dün gördüm bu siteyi we beklemeden üye oldum neyse gerçekten inanılmaz faydalı we yararlı bir site.. mimari restorasyon okuyorum we autocad derslerimiz war fakat bilindigi gibi kalabalık bi sınıfta hocanın birebir ilgilenmesi olmadan ögrenmek biraz zaman alıyor.. fakat autocadden kesinlikle zewk almak gerekir.. ilk baslarda sewmedm hatta derslere bile girmek istemedm fakat simdi inanılmaz istekliyim we bana bu sitenin çok yardımcı olcagını biliyorm.. we özellikle bu siteyi hazrlayana we sitede bize yardımcı olan bilgileri weren arkadaslarımıza çok teşekkürler..

alfonzoo   06.01.2010 19:58 #12267  

selam ben üye olalı baya oldum bu siteyi hazırlayanlara çok tşk ederim ben azbuçuk çizim yapmayı ögrenmeye başladım fakat ne çizecegime bir türlü karar veremiyorum

usulca06   27.10.2009 21:09 #11928  

arkadaşlar burada her yazan gibi bende yeniyim ve benimde prpogramı kurmakla ilgili bi sorunum war. vista ultimate 64 bit kullanıyorum. fakat tahminimce aoutocad için 32bitlik gerekiyor. 32bitliği yüklemeden yani bu kullandığım vista ile aoutocad i nasıl yükleyebilirim?????

yakirah   11.10.2009 19:08 #11853  

Elimde çizilmiş proje var temizleyemiyorum nasıl yapabilirim yardım ederseniz sevinirim.Yeni başlıyorum da

yakirah   11.10.2009 17:52 #11848  

Bende yeni başlıyorum.İyiki bu siteye üye olmuşum.Her şeyi buradan öğreniyorum.Banada yardımcı olursanız sevinirim.

cakar_tıme   12.05.2009 15:30 #11090  

ben yani üyenizim autocad öğrenmek isityorum .siteyi kuran kişilerin emeğine sağlık .tşk ederim kendi adıma .....=)

yigidim   29.04.2009 12:29 #11026  

'[Türk insanı zekidir,Türk insanı çalışkandır']](MUSTAFA KEMAL ATATÜRK)boşuna söylememiş değilmi?emeği geçen herkese teşekkürler.Ellerinize,beyninize sağlık.

absorb   26.04.2009 18:48 #11008  

bende yeni üye oldum autocad öğrenmek istiyorum.siteyi hazırlayan arkadaşlara çok teşekkür ederim.

MOBİLYACI   25.04.2009 18:53 #11003  

s.aleyküm yeni üye oldum autocad kendimi geşiltirmek istiyorum tşkür ederim şimdiden verdiginiz bilgiler icin iyi calışmalar

the_one82   11.04.2009 11:40 #10914  

mrb ben autocad öğrenmek istiyorum nerden başlamalıyım ve su derslere nasıl katılabılırım tesekkurler

barobey   19.02.2009 18:10 #10507  

Çok teşekkür ederim bu site sayesinde bildikleri daha da geliştirdim.

umitguler220   17.01.2009 16:56 #10193  

Merhabalar ben yeni bir üyeyim Ege Üniversitesi makina Tek. mezunuyum.Suan bır iş basvurusu yaptım ve askere gittiğim için ve gecen zamanla bıraz uzaklastım autocadten ve bu site ile araştırma yaparken kesfettım gercekten çok başarılı bir site bir cok tekniker ve çizim tasaraım işi ile iş yapan kişilere ön ayak olacagını anladım ve bır cok kısıye bu sitenin adı ulastı.

İşin kısası bu siteyi yapan arkadaşlar gercekten emek harcamıslar .
TEBRİK EDERİM HERKEZİ

ayhayal   15.01.2009 13:41 #10174  

merhabalar.ben doğal taş ve mozaik tasarımcısıyım.sitenize yeni üye oldum.autocad'i öğrenmeye yeni başlıcam.çok karmarşıkmı acaba diye kuskularım var.bana yardımcı olursanız sevinirim.

kül kedisi   10.12.2008 00:47 #9746  

bu siteyi hazırlayanlara gerçekten çok teşekkür ederim imkanlarım el vermedigi için kursa gidemiyordum ama bu siteden çok şey öğrencegimden eminim çok sagolun

Blueeyes71   20.11.2008 08:33 #9605  

Merhaba işim endüstriyel mutfak olduğu için ve her sene gerekiyor.Ancak yer değişimi gibi basit işleri yapıyordum.İlerletmek gerektiğine kanaat getirdim.Site çok güzel olmuş.Yapanların ve paylaşanlardan Allah razı olsun.Herkese faydalı olur.

marstakicamiişerif   19.11.2008 22:48 #9603  

merhaba
temaları artırabilir misiniz. beyaz zemin çok göz yorucu inanın.
çok güzel bir eğitim platformu oluşturmuşsunuz. teşekkürler. çok çok beğendim. üye oldum ve her ilgili ortamda bahsinizi açacağım. ilgi duyan herkes üye olmalı bence, site içerik itibariyle mükemmele yakın. başarılar.

castroyal   24.10.2008 04:38 #9369  

arkadaslar suan yurt disinda bir insaat firmasinda proje cizimi yapmaktayim eger autocad programini bilmyene arkadaslarim varsa onlara uygun zamanlarda gerekli komutlari ogretebilir mantigini bir sekilde anlatmak isterim msn adresi vermek yasak oldugu icin oncelikle profilime mesaj atarsiniz elimden geleni sizlere gostermeye calisirim hepinize basarilar arkadaslarim.

yukselelkt   20.10.2008 20:38 #9344  

slm arkadaşlar .ben yeni elektrik projesi çizim için merak duymaya başladım bir tane görsel video indirdim örnek.arkadaş kirişleri dönerken çapraz bir yardımcı eksen görünüyor ve yardımcı oluyor kirişe 7 mm geldiyse yine 7 milimle dönmesi için ben bu yardımcı ekseni bir türlü bulamadim bende dikey ve yatay çıkıyor fakat 45 derece çapraz yardımcı eksen çıkmıyor lütfen bir yardım

black_death   15.10.2008 08:09 #9295  

slm herkeze bende aranızda yeniyim ve autocadı öğrenmeye karar verdim merakımda bi dizaynır olmak için çok heveslendim herkeze kolay gelsin..

ufukmete   22.09.2008 10:30 #9113  

mrb arkadaslar.
ben hem sitede hemde atocadde yeniyim ne yapmayalım cabuk öğrenmek için??

hasanünal   08.09.2008 17:30 #9028  

beni kabul ettiğiniz için tşkkr ben yeniyim henüz bilgi alamadım ama alacağım bilgilerin faydalı olacağına inanıyorum.

selmaaaa   15.08.2008 10:04 #8880  

merhaba arkadaşlar ben yeni üye oldum ben sadece autocadi biliyorum bana diğer programlarda yarımcı olursanız sevinirim

nişancı   01.08.2008 21:28 #8789  

ustam sen sorularını forumdan gönder istediğini yaparsın.herkes insan oğlu.zor diye bi şey yok

rusumat13   29.07.2008 13:56 #8757  

tek kelimeyle müthiş diyebilirim bu site için emeği geçenlerin emeğine sağlık...

fearles_88   16.07.2008 09:48 #8670  

ben ilk önce solidworks öğrendim daha sonra autocad öğrendim biraz ters oldu ama şuan ikisinide biliyorum

melis_hc   06.07.2008 15:38 #8610  

benim üniversiteye gitmeme 1 sene var mimarlık için şimdiden öğrenmek istiyorum çok faydalı olacağından eminimm çok güzel site emeğinize sağlık adım adım her şey anlatmışsınız

idsüml   28.05.2008 05:40 #8286  

Merhaba , siteye yeni üye oldum , bir kursa gidiyorum ve takıldığım yerlerde elimin altında , çok iyi bir kaynak . Siteyi hazırlayanlara emeği geçenlere teşekkür ederim .

lawinia   25.05.2008 12:12 #8271  

slm bende bu siteye yeni üye oldum ve autocadı öğrenmeye kararlıım yardımcı olursanız sevinirim..

göknur   21.05.2008 05:55 #8223  

slm bende bu siteye yeni üye oldum ve autocadı yeni kullanmaya basladım ama nasıl yol alırım ve ögrenirim bilemiyorum tek bildiğim sanırım kursa gitmeden ögrenemeyecegim bu konuda bana yardımcı olursanız cok sevinirim şimdiden teşekkürler

kurtsan   05.03.2008 13:56 #7506  

slm bende bugün yeni üye oldumm amacım bu karışık programı autocadı ögrenmekk hiçbir bilgim yok ama zormu yaa

halo38   03.03.2008 09:08 #7463  

slm ben ibrahimm peyzaj birinci sınıftayımm ve şimdiden çizim programlarını ögrenmeye karar verdim o yusden buu siteye uyee oldummmm yardımlarınısı ben den esirgemesseniz memnun olurum .......

uguraydogmus   15.02.2008 13:26 #7270  

selam bu gün üye oldum yeni bir seyler öğrenmek için buradayım ama gercekten aradığım her seyi burada bulacak gibiyim bu siteyi kuranlara ve destek veren her kullanıca teşekkür ederim .

nesrinay   01.02.2008 09:44 #7089  

slm ben güzel sanatlara hazırlanıorum aynı zmnada mimarlık hizmeti veriorum autocekde çok az bilgm var daha çok öğrenmek istiorum yardımcı olursanız sevinirim

mützo   27.01.2008 20:14 #7051  

ben içmimarlık 1.sınıf ögrencisiyim.bu sıteden autocad e baslıyorum.guzel ılerlemeler kaydetmeyı umuyorum.

boyutum   21.01.2008 00:05 #6983  

Eski kuşaklar her ne kadar bilgisayardan korksalarda artık ekmek su gibi gerekli.Bende emeği geçen herkesi kutluyor,aklımdaki tasarımları çizebilmek için sabırsızlanıyorum.

fatihbasibuyuk   13.12.2007 14:31 #6745  

slm arkadaşlar.autocad'i bende yeni öğrenmeye başladım.bu site gerçekten mükemmel.ayrıca kursa katılma şansı olmayanlara tavsiyem eğitim cd lerini muhakkak almalısınız.gerçekten çok yararlı ve gerçekten eğitici bir cd.cd lerden izlediğim kadarıyla artık makine parçalarını bile çizebiliyorum.bu cd ler tam anlamıyla birebir.

tatlı cadı   20.11.2007 08:10 #6441  

slm arkadaşlar aranızda peyzajcı olan var mı?

cankan_0   14.11.2007 20:17 #6393  

selam bu siteye hazırlayan ve emeği gecenlere cook teşekkurler ediyorum

ihtiyar73   14.11.2007 07:13 #6382  

slm arkadaşlar bende bu sitenin yeni üyesiyim faydalı olcağına inanıyorum herkese işlerinde başarılar diliyorum

surveyor2004   11.11.2007 09:00 #6345  

smeraba ben can siteye yeni uye oldun kurucular ve bizler icin zamanini harcayan emek veren herkese tesekkurler bilgi paylasmak isteyen olursa surveyor-462hotmail.com memnun olurum

murat_surgit   10.11.2007 18:47 #6341  

merhaba ben murat,site kurucularına ve ve bu sitede insanlara faydalı bilgiler sunanlara çoook teşekkür ediyorum

antiwarrior   30.10.2007 21:28 #6197  

çok tşkler arklar bu konuda bizleri aydınlattığınız için

noregrets   30.10.2007 15:48 #6189  

herkese slm oncelikle autocad bilmeyen birinin internetten ogrenecegini zannetmiyorum bende yeni uye oldum siteye..öncelikle emegi gecen herkese tskelr ancak anlamadigim internetten bedava indirdigimiz programi neden para werip te burdan demosunu indiriyoruz

adnancabuk   21.10.2007 11:24 #6089  

slm Ben AutoCad i evde çalışarak öğrenmeye çalışıyorum,kitaptan çok zor oluyor fakat daha önce de bilgisayar hakkında(donanım,ofis programları,harddisk biçimlendirme vs..) herşeyi evde yine kitaptan ve yardım almadan öğrendim.Autocad i de kitabından öğrenmeye çalışıyorum ancak bu program çok sıkı ama her gün mesafe aldığımı görüyorum.Ancak ucs yi tam anlamıyla kavramış değilim.Şu an en büyük sorunum bu.Örnek olarak bir fırına düğme çizdiğimde başka bir görünüşe geçtiğimde düğmenin fırından kopuk halde ekranın başka bir yerinde olduğunu görüyorum.Ucs yi tam anlamıyla kavrayabilmem için bana yardımcı olursanız çok sevinirim.Herkese şimdiden çok teşekkür ederim.

blackangela   13.10.2007 18:52 #5979  

ben bu siteden çok şey öğrendim fakat 3 botutla ilgili fazala konu anlatım yok bu sitede 3 boyutla ilgili izle öğren olsa çok sevinirim benim gibi düşünen çıkacaktır bu siten çok şeyler kazandıracağına inanıyorum emeğinize sağlık

Brokerman   09.10.2007 20:26 #5918  

teşekkürlerimi bir borç bilirim...

karamuart   29.09.2007 11:48 #5811  

ya bu site gerckten cok guzel site haırlığında emeği geçen herkese teşekkürler allah razi olsun

yarennaz   25.09.2007 21:00 #5753  

siteyi hazırlayan herkese cok teşekkürler

yarennaz   25.09.2007 21:00 #5752  

arkadaslar bende siteye üye olalı en fazla bır hafta oldu fakat gercekten cok yardımcı oluyor.Autocad kursunada başladım hem kurs hem sıtede cok faydalı.kurstan gelir gelmez siteye sarılıyorum ögrendıklerımı pakiştirmek için

scorpıon   23.09.2007 09:08 #5703  

BİZE BU İMKANLARI SUNAN VE SİTEYE EGİTİCİ VİDEOLAR,MAKALELER YAZILAR EKLEYEN HERKEZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILAR...

ugurgulnaz   18.09.2007 17:26 #5611  

arkadaşlar ben inşaat teknikriyim sizden istegim ben bir binanın 3 boyutlu olarak ince ayrıntısına kadar ögrenmek istiyorum beni bu konuda aytınlatacak arkadaqşlar var mı yada bole bir kitap var mı şimdiden teşekkürler

admin   13.09.2007 14:03 #5525  

Yorum ekle yazısının altında kalın kırmızı yazıyla yazıyor, dikkatinizi çekmedi sanırım.

LÜTFEN SORULARINIZI BURAYA DEĞİL, FORUM BÖLÜMÜNE YAZINIZ, BURAYA YAZDIĞINIZ SORULAR CEVAPSIZ KALACAKTIR.

Çünkü yorum bölümü yorum içindir, soru için değil!

efendyss   10.09.2007 00:26 #5378  

mrb ya o kadar soru sorulmuş fakat hiç cvp veren bi arkadaşın yorumunu okumadım.Bu işi tek başımıza yapamayacagımız kesin ben çok istekliyim yani autocadi ögrenip meslek haline dönüştürmek istiyorum, ki ögrendigim zaman güzel çalışmalar yapabilecegime inanıyorum.Yöneticilerimiz veya işi bilen arkadaşlarımız bizede yardımcı olsunlar ltfn

deliormanli   28.08.2007 08:20 #5263  

5 yıllık tecrübeme dayanarak söyleyebilirim kii.. autocad öğrenmek için kurs faydalı fakat asıl sonrası önemli bu bilgileri kullana bileceğinizz bir işte çalışmanız gerekiyo. İşte çalışmaya başladığınız saatten sonra kopuyosunuz zatenn.. Autocad in diğer püflerini çevrenizdeki kişilerle paylaşarak kendiniz çözüyosunuz Bi süre sonra Autocad sizi kesmemeye başlıyoo Max e bi bakıyım diyozunuzz .. En azınndan benim öyle oldu.. Ayrıca evde yaptığınız çalışmaların çok faydasını gördümm..
****Asıl önemli olan ne biliyomusunuz "İçinizdeki Autocad isteği" bu varsa gerisi bi şekilde halloluyo... Başınızı ağrıttığım için Sorry....

F_A_T_O_S_   11.08.2007 22:11 #5215  

merhaba bu siteyle tanışalı bir kaç gün oluyo ilk buldugumda çok sevindin çünkü unuttugum bir çok şeyi burdan hatırlama şansını buldum ve tekrar teknik ressam olarak çalışmaya karar verdim.sitenin kurucularına çok teşekkür ederim.autocad le çizim yapmanın zevki bi başkadır,günlerce ugraşırsınız ama bitince arkanıza yaslanıpta ekrana baktıgınızda acayip bi mutluluk alır içinizi bunu ben yaptım diye,bence autocad bulmaca gibi zor ama zevkli.herkeze teşekkür ederim.

chocolate   10.08.2007 09:40 #5188  

BENDE YENİ ÜYELERDENİM. AUTO CAD I ÖĞRENMEK İÇİN KURSA GİTTİM. BU SİTEYE ÜYE OLDUM VE İYKİ ÜYE OLMUŞUM DİYORUM. KURSTA ÖĞRENMEDİĞİM NE KADAR ÇOK ŞEY VARMIŞ. BURDA BAZI KOMUT İSİMLERİ DUYUNCA APIŞIP KALIYORUM. AMA YİNEDE BEN BU İŞİ ÇOK SEVDİM VE PEİŞİNİ BIRAKMIYCAM. BU GÜZEL SİTEYİ BİZE SUNAN VE EMEĞİ GEÇEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. HERKESE İYİ ÇALIŞMALAR.

makiwara   02.08.2007 12:18 #5109  

Bu programı öğrenme yolundaki ilk adımım bu okul sayesinde oldu. Gerçekten bu sayfa ve sitede emeği olan herkese teşekkür ediyorum.
Saygılarımla

angle4340   25.07.2007 18:14 #5067  

Merhaba arkadaşlar ben yeni üyeyim orta derecede autacad biliyorum eminim burada daha fazla öğreneceğim şeyler olacak .herkesin EMEĞİNE SAĞLIK.

fatih902   22.07.2007 18:23 #5024  

ARKADASLAR OYLE EZBERLEMEKLE BISY OGRENEMEZSINIZ, EN IYI OGRENME SEKLI, ALANINIZLA ILGILI BI CIZIMI YAPILACAK BİŞEYLER BOLUN VE HEMEN BASLAYIN, BEN OYLE YAPIYORUM BAYA ILERLETTIM.

deathsilence   04.07.2007 07:47 #4825  

merhabalar. ben makine bolumu 2. sinif ogrencisiyim. autocad ogrenmek istiyorum yardimci olursaniz sevinirim. bilgi paylasmaktir unutmayin..

naturel_659   30.06.2007 15:17 #4794  

Meraba arkadaşlar ben autocad kitabı alacam hangisini tavsiye edersiniz.cd'sinide alacam auotocad hakkında hiçbirşey bilmiyorum ama,öğrenmek istiyorum.tavsiyelerinize ihtiyacım var.Yardımcı olursanız ssevinirim.TEŞEKKÜRLER başarılar.

fiskofis   30.06.2007 14:39 #4793  

bombaa olmuş sitee yaa

muhi   29.06.2007 07:46 #4776  

slm arkadaşlar ben şişecamda çalışmayı düşünüyorum acaba şişe camda autocadten nasıl yaralanabilirim kullanım alanları nelerdir cam fabrikasında ne çizebilirim

resittohumcu   25.06.2007 21:01 #4739  

YA ARKDAŞLAR BİR SORUNUM VAR LÜTFEN YARDIM EDERMİSİNİZ?
BEN AUTOCAD DERSLERİ İLE İLGİLİ rar DOSYALARI İNDİRDİM AMA AÇAMIYORUM ŞİFRE İSTİYOR, TÜM DOSYALARIN ŞİFRELERİ FARKLIMI?

yazperisi   18.06.2007 12:12 #4651  

ben de yeni üye sayılırım cad de orta halliyim önceden iyi diyordum ama burda arkadaşların soru ve cevaplarını görünce artık orta halli demeyi uygun buluyorum emeği geçen herkese teşekkürler bilgi gerçekten de paylaşıldıkça artıyor herkese iyi çalışmalar

mecit55   05.06.2007 07:28 #4525  

bende bu foruma yeni üye oldum ilk okul mezunu olmama ragmen autocad epey ilerleme yaptım bu siteyi hazırlayan emegi gecen herkeze sonsuz teşekürlerimi sunarım

de-nizz   23.05.2007 08:59 #4379  

slm siteye yeni üye oldum. Gerçekten çok yararlı bi site. Emeği geçen herkese teşekkürler. autocad de yeniyim. Profosyonel olarak cephe çizimleri yapmam gerekli. şimdilik çizimlerim amatörce ama sizlerinde desteğiyle ümit ediyorum güzel çizimler çıkartabileceğim. Herkese kolay gelsin ..............

varan   12.05.2007 09:27 #4244  

slm bu siteye yeni üye oldum bana yardımcı olursanız sevirim

erman_kou   28.04.2007 09:16 #4081  

selamlar bende yeni üyeyim makina müh. okuyorum 1. sınıfta autocad dersleri aldım gayet iyi çiziyodum ama bu sene 2. sınfa geçince bilgilerimin yavaş yavaş kaybolduğunun farkına vardım ve sitenizin bilgileirmi tazelemede ve kendimi daha da geliştirme konusunda faydalı olacağını ümit ediyorum bu siteyi hazırlayan herkese ve paylaşımlarda katkısı bulunanlara çok teşekkürler.

margata   20.04.2007 09:57 #4000  

slm siteye yeni üye oldum komutları daha önceden biliyorum fakat derslerde bir süre sonra konu devam ederken kesinti yapmıssınız bunun sebebini ögrenebilirmiyiz bu siteyi düzenleyen arkadaşlara şimdiden çok teşekürler ederiz ha bu arada ismim (margata @mynet .com)

acilim   18.04.2007 10:47 #3975  

merhaba bu siteye yeni üye oldum eşimle beraber autocad öğreniyoruz kendimize kadar çizmeye çalışıyorur bazen çok takıldığımız yerler var bildiklerinizi bizimle paylaşırsanız seviniriz şimdiden teşekkürler. (acilimticaret@mynet.com)

ottoman_09_   17.04.2007 19:50 #3971  

slm bende harıtadayım bu sıteye yenı kayıt oldum vızede autocad dan çuvalladım inşallah finallere kadar bişeylr ögrenirim

selinimsi   30.03.2007 13:59 #3680  

arkadaşlar ben bu programlada bu site ile de yeni tanıştım bildiklerinizi ama ne olursa olsun benimle paylaşırsanız sewinirim (selinnn1987n@hotmail.com) mailllerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler

sudamlasi54   29.03.2007 12:38 #3665  

merhabalar.ben 2002 yılında autocad kursuna gitmiştim.ancak kendimi ilerletemedim malesef iş bulamadım.şuanda çalışıyorum.autocadde hemde.kendimi,yeni öğrenmeye başlamış olarak kabul ediyorum.okadar çok eksiğim varki...
bu forumda eksiklerimi tamalayacağımı umuyorum..herkese başarılar..

goldbergin   28.03.2007 09:34 #3628  

arkadaslar ben iyiy bilmeme ragmen benimde eksiklerim var yardımcı olursanız sevinirim

metin ekinci   19.03.2007 12:02 #3450  

Merhaba autocad 2006 yla çalışıyorum. Sorunum şu:
Bir arkadaştan autocad 'le çizilmiş sıhhi tesisat projesi aldım. Aynı ölçeğe aldığım halde ondan herhangibir çizilmiş obje yi başkabir çizime kopyalayamıyorum.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Teşekkürler METİN EKİNCİ

ugur_akgoz   11.03.2007 12:58 #3305  

emeği geçen herkesi tebrik ediyorum. yolunuz açık olsun, işleriniz rast gitsin...

demirci1   10.03.2007 08:20 #3269  

ben inş. hazırlıktayım ve progr. oğrnmek. istiyorum lütfen bana yardımcı olun

firaki   01.03.2007 15:31 #3053  

slm bu sıteyı bılısım ruzgarından tavsıye uzerı buldum.ıyıkı buldum gercekten cok ıyı .ve autocad ogrenmek ıstıyorum yardımcı olursanız sevınırım.beklıyorum kolay gelsın .

HeiDFeLD   28.02.2007 16:21 #2992  

slm ben inşaat mühendisliğini okuyom.1. sınıftayım.autocadı öğrenmek istiyom.abimde mimar ama bana yardımcı olmuyor.sizlerin bana yardımcı olmanızı istiyorum...!

tatlı cadı   31.01.2007 16:32 #2127  

selam ben bu siteye yeni üye oldum suan peyzaj okuyorum ve autocad programını öğrenmek istiyorum bu konuda bana yardımcı olmanızı istiyorum şimdiden teşekkürlerrr

rüzgear   24.01.2007 13:31 #1978  

TEŞEKKÜRLER. SAGOLUN.

mimarolacakkız   16.01.2007 08:14 #1845  

selam ben bu siteye yeni üye oldum ve şu an mimarlık okumaktayım.daha hazırlıkta olmama rağmen programları öğrenmek istiyorum ve bu işe autocadden başlamak istiyorum

gkn_syl   12.01.2007 13:37 #1792  

selam ben bu siteye yeni üye oldum bu siteyi kurana cok cok teşekkürederim Allah razı olsun

amır   06.01.2007 17:48 #1680  

bende yeniyim ama sadece evde çalışmayla olmıyacağını anladım düşük maaşlada olsa bi yerlerde autocad'le ilgili bi işe başlamak gerekiyo yoksa zor bence

lostmemories   23.12.2006 13:09 #1503  

selamlar bende siteye yeni üye oldum cad hakkında hiç bir şey bilmiyorum öncelikle cadı türkçeleştirmek türkçe yama indirdim yönergeleri izledim ama yapamadım... )))
nasıl olacağı hakkında bana birşeyler yazarsanız sevinirim..

cakmar   12.11.2006 15:32 #921  

Merhaba. autocad i 4 yıl önce öğrenmeye karar vermiştim. ama sadece karar vermek yeterli olmuyor bunu uygulamaya koymakta gerekli ! Bu sayfadan çok şey öğrendim ( daha 1 gün geçmesine rağmen) Ben bu web sayfasını hazırlayanlara çok teşekkür etmek istiyorum. İnanıyorum ki 2 ay içinde Autocad i çok iyi öğreneceğim. Buna bu sayfadaki bilgileri (videolar. makaleler. yazılar ) gördükten sonra çok inandım. Yeniden çok teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

Copyright © 2004-2014 | Tüm Hakları Saklıdır | 96 | Site haritası | İstatistikler | Hakkımızda | Kadromuz | Gizlilik | Reklam
AKPINAR Eğitim ve Yazılım Merkezi