Sosyal Medya

Bülten Aboneliği
*  E-posta adresiniz:



* Güvenlik kodu:

Tam Set Mimari Proje-1

Tam Set Mimari Proje Çizimi, mimari çizim, mimarlık için proje örneği
aRcHiTeCt - 21.08.2006 22:53
Yazar: aRcHiTeCt
Kaynak: DWG (drawing) formatında autocad çizimi

(Takip ettiğiniz sayfalar Kontrol Panelinizde görünür)



Tam Set Mimari Proje Çizimi.


rar şifresi : autocadokulu.com

Bu içeriğin yayınlanmasını sağlayan aRcHiTeCt 'e teşekkürler


tag: Tam Set Mimari Proje Çizimi, mimari çizim, mimari proje, komple mimarlık projesi, mimarlık için proje çizimi, mimarlık için proje örneği

Download

Download sayısı: 21172, Boyut: 0.508 mb



Tam Set Mimari Proje-1


Tüm hakkı saklıdır.
Değerlendirme: 8.83     Yorumlar: (74)
Yorumlar :
emreaydin9106   16.12.2016 09:53 #15739  

Teşekkürler bende indirdim.

cako12   19.02.2015 13:16 #15503  

faydalı teşekkürler!

erco4321   15.01.2015 22:32 #15497  

paylaşım için teşkrler de şifre nedr

adnanarm   02.11.2014 13:31 #15435  

Paylaşımınız için teşekkürler

mehmetaksu23   30.11.2013 17:23 #15219  

Teşekkürler emeğine sağlık

teknisyen54   22.10.2012 08:00 #14830  

emeğinize sağlık.Saygılarımla

autocad99   26.07.2012 16:03 #14715  

dosyalar wordpadde açılıyo onu nasıl autocade çeviricez ?

BARIS 1983   14.12.2011 17:43 #14412  

Emeğinize sağlık güzel olumuş

öğrenci66   18.09.2011 10:51 #14273  

teşekkürler...

tolgaecevit   04.08.2011 17:11 #14195  

buradan indiriğin tüm çizimler wordpad de açılıyo neden acaba bi bilen varmı

ali4142   01.05.2011 23:20 #14019  

şifre istiyor acamıyorum

befoje   01.05.2011 17:40 #14018  

suan bu projenın maketını yapıyorum gercekten cok guzel projeyı cızenın ellerıne sağlık

autocu   30.04.2011 00:06 #14015  

rar uzantısı açılmadı bende notebook bilgisayar

hasansar81   09.07.2010 09:29 #13016  

elinize sağlık..

malim85   07.06.2010 13:24 #12921  

dosya yı indirdim acamıyorum ?

ali gündüz   23.04.2010 13:05 #12757  

bu çizimleri nasıl büyüterek bakabliriz bilgisi olan varmı

suleyman14   07.04.2010 03:25 #12706  

teşekkürler

hüseyinavni   23.03.2010 22:27 #12644  

emeğine sağlık,

feslegen   18.12.2009 00:22 #12192  

autocadokulu.com şifresi yazıyor..

ferhat09   27.11.2009 11:04 #12087  

güzel çalışma ama autocad ortamında bakamadım şifr ne yaaa..

zekkoss   09.05.2009 23:13 #11082  

bu dosya 3ds max de neden açılmıyor deneyen varmı?

burhan tezcan   09.05.2009 16:31 #11080  

eh işte. idare eder

süleyman7066   08.04.2009 20:56 #10892  

ÇOK TEŞEKKÜRLER AUTO CAD OKULU

adem.cansiz   17.03.2009 14:35 #10712  

eline sağlık paylaşımın için saol

holigan01   19.02.2009 15:00 #10504  

bu dosyarı paylaşan kişiler cennetlik teşekkür ederim

alikulata   19.02.2009 14:00 #10500  

eline sağlık

nilgorgunel   27.01.2009 22:10 #10268  

bende acamadim.. hata verdi..

samet_nenvar   21.01.2009 23:22 #10222  

arkadaşlar bende açılmıyo bunlar nedenini bilen varsa yazsın lutfen hata veri

balıkcı   04.01.2009 11:32 #10071  

paylaşımız için teşekkurler.

dogukan-06   26.11.2008 13:25 #9649  

şifre ne ben hala bulamdım

çarşambalı   18.11.2008 21:34 #9584  

sağol

bnoktainokta   10.11.2008 22:59 #9501  

Teşekkürler. Eline sağlık.

asli81   19.09.2008 03:33 #9081  

tesekkürler ellerinize sağlık

selamiem   06.09.2008 08:33 #9014  

slm ben selamı ya bu tam set mımarı neden sıfrelı ayrıca sıfreyı ogrenebılırmıyım

ByIIIShArK   09.05.2008 08:52 #8136  

elinize sağlıkk

DjP4n   03.03.2008 11:49 #7465  

Zamanına ve emeğine sağlık kardeş....!
Paylaştığın için teşekkürler...!

alanyalı   19.02.2008 11:21 #7310  

dosyayı indiriyorum ama şifre istiyor şifre ney arkadaşlar

su_misali060   13.02.2008 08:31 #7247  

ya ben indiremiyorumm autocad 2004 kullanıyorum ama inmiyoo acaba neden

berquer35   06.02.2008 15:31 #7155  

süper walla tam aradığım gibi emeğinize sağlık teşekkürler

habibekorlas   28.12.2007 20:37 #6839  

sadece projenin kesitlerini görerek bu kadar yorum yapmanız ilginç. ben bu kesitlerde çatı detaylarına takıldım. eksik. dümdüz bağlamış çatıyı. parapet duvar yapsaymış bence daha iyi olurdu.bu arada projenin görünüşlerini merak ettim.

dimitri   10.12.2007 20:58 #6706  

saol kardeş...

serserix20   31.10.2007 20:39 #6212  

ya ben bu projeyi indirdim fakat açılmıyo benim autocad 2007 onun için olabilirmi.

serserix20   31.10.2007 20:37 #6211  

böle bi sitenin varlığından haberimiz bile yoktu ama şu andan itibaren bütün arkadaşlarım bu siteyi duyacak..
ellerinize sağlık...

architecture   06.10.2007 16:32 #5876  

süperrrrrrrrrrrrrr

justplaysam   13.09.2007 09:20 #5484  

teşekkürler

zeynel123   13.08.2007 19:21 #5226  

BEN AÇAMIYORUM BU PROGLAMLARIN Hİ ÇBİRİNİ

aRcHiTeCt   01.08.2007 01:04 #5100  

suat 13.03.2007 07:52 #3333
Yazık, böyle binalar gördükçe üzülüyorum. Arkadaşım bu binanın uygulamaya yeri neresi ? dur ben tahmin edeyim... Çeliktepe, Gültepe, Sanayi Mahallesi yada Küçükköy, Bayrampaşa, Beşyüzevler, Bağcılar.... Böyle abidik-gubidik binalarla İstanbul'u mafettiniz. Cepheye bi mermer denizlik koyuyorsunuz, bi de PVC doğrama pencere, oluyor- bitiyor ! Bina tasarlamış oluyorsunuz di mi ??? yazık.... İstanbul'un mimarisi inşaat mühendislerinin elinde maalesef, çizip çizip mimarlara para karşılığında imza attırıyorlar, sonrada işte bunlar doğuyor. Hayırlı uğurlu olsun, ne diyeyim ???


Değerli kardeşim bu bina Ankara da uygulandı bir konut tasarlarken bulundugunuz mekanın şartları sosyo ekonomik durumu kültürü yaşam tarzı gibi bir çok etkenin göz önünde bulunudurlması gerektiğini biliyorsundur ama ben yinede hatırlatayım dedim.Çarpık yapılaşma farklı bir olaydır Estetik farklı bir olaydır çizim tekniği farklı bir olaydır..Bu tür abudik gubudik dediğin binadaki daire için insalar 60-70-80 milyar gibi fiyatlar ödüyor.Ankara büyükşehir imar yönetmeliğine uygun belediye mimarlarınca incelenmiş altında mimar imzası bulunan bir projedir eleştiri yaparken ilk önce neyi eleştirmek istediğine karar ver.Çarpık yapılamamı yoksa yapılan etüdün beğenilip beğenilmemesimi??

Bu arada ben mimar değil İnşaat teknikeriyim Nick olarak bunu aldım sen Mimarsın Galiba Yorumlarını Sabırsızlıkla Bekliyorum İdealist Kardeşim. (:

ve6titsa   19.07.2007 15:37 #4999  

teşekkürler...umarım bende bir gün böle bir çalışma yapabilirim...emeğinize sağlık...

sibel_   19.07.2007 12:35 #4995  

teşekkürler

kayzerzhoze   16.06.2007 09:05 #4628  

hocam teşekkürler

alkanmert   08.05.2007 10:27 #4187  

Alıntı
suat 13.03.2007 07:52 #3333
Yazık, böyle binalar gördükçe üzülüyorum. Arkadaşım bu binanın uygulamaya yeri neresi ? dur ben tahmin edeyim... Çeliktepe, Gültepe, Sanayi Mahallesi yada Küçükköy, Bayrampaşa, Beşyüzevler, Bağcılar.... Böyle abidik-gubidik binalarla İstanbul'u mafettiniz. Cepheye bi mermer denizlik koyuyorsunuz, bi de PVC doğrama pencere, oluyor- bitiyor ! Bina tasarlamış oluyorsunuz di mi ??? yazık.... İstanbul'un mimarisi inşaat mühendislerinin elinde maalesef, çizip çizip mimarlara para karşılığında imza attırıyorlar, sonrada işte bunlar doğuyor. Hayırlı uğurlu olsun, ne diyeyim ???



Dostum, sondan 2 nci cümlen hariç katılıyorum düşüncelerin. Paylaşımı yapan arkadaşın kullandığı rumuzdan anladığım kadarı ile kendisi inşaat mühendisi değil. Ben İnşaat Mühendisiyim. Detay konusunda mütevazi olamayacak kadar hassasımdır ve tecrübeliyimdir . Keşke genelleme yapmayıp cevap hakkı doğurmasaydın. Ayrıca İstanbul' un estetik açıdan mahvolması için bu tür uygulama projelerinin hayata geçirilmesine de gerek yok zaten metropel diye kendini kasan koca bir köy yada gecekondu bölgesi malesef.

serseri_0052   04.05.2007 13:58 #4149  

ellerine saglık hocam valla kardeşimin işene cok yarayacak

McMuSa   27.03.2007 12:56 #3608  

bana merdiven ve catı detayı lazım istesem yaparmısın acaba öle normal bir detay cvp beklşyorum tşk ederin şimdiden jolay gelsun arkaduslar

suat   13.03.2007 06:52 #3333  

Yazık, böyle binalar gördükçe üzülüyorum. Arkadaşım bu binanın uygulamaya yeri neresi ? dur ben tahmin edeyim... Çeliktepe, Gültepe, Sanayi Mahallesi yada Küçükköy, Bayrampaşa, Beşyüzevler, Bağcılar.... Böyle abidik-gubidik binalarla İstanbul'u mafettiniz. Cepheye bi mermer denizlik koyuyorsunuz, bi de PVC doğrama pencere, oluyor- bitiyor ! Bina tasarlamış oluyorsunuz di mi ??? yazık.... İstanbul'un mimarisi inşaat mühendislerinin elinde maalesef, çizip çizip mimarlara para karşılığında imza attırıyorlar, sonrada işte bunlar doğuyor. Hayırlı uğurlu olsun, ne diyeyim ???

erilcan   11.03.2007 14:26 #3308  

emeğe sağlık

benedetto88   10.03.2007 09:45 #3276  

dosyanın şifresini soruyor bu yuzden açamadım şifre nedir

autocady   02.03.2007 22:36 #3111  

indirdikten sonra dosyayı açamadım."recover"komutu da işe yaramadı ne yapmam gerek..

frekans_17   25.02.2007 11:42 #2846  

güzel

leyla_72   15.02.2007 16:03 #2626  

ehh işte idare eder..

aa_dundar   31.01.2007 18:51 #2128  

İyi örnek

dagdelen27   17.01.2007 06:03 #1865  

idare eder

rsahin   25.12.2006 14:14 #1548  

ellerine kollarına sağlık teşekkürler

newworld   21.12.2006 17:35 #1463  

usta ellerine sağık teşekkürler

davidoff   21.12.2006 16:55 #1462  

iyi çalışma tebrikler

ADEMÇELİK   13.12.2006 22:40 #1316  

emeğine sağlı güzel olmuş

yp   26.10.2006 12:04 #734  

teşekkürler...devamını bekliyoruz...

mehmetakca   14.10.2006 13:43 #688  

eline sağlık hocam

start_mode   25.09.2006 15:25 #650  

çok güzel elerine sağlık

otokoc   31.08.2006 11:22 #523  

güzel paylaşım gercekten...
emeğinize sağlık

aRcHiTeCt   28.08.2006 10:55 #509  

İki boyut olarak merdiven çizimleri var ama daha tam hazır degil inşallah en kısa sürede bitirirsem sitede yayınlayacagız...ilginiz için teşekkürler.

barfe   26.08.2006 11:15 #506  

Ellerinize sağlık... Sağolun..
Ayrıca sizde merdiven çizimleri varmı?

aRcHiTeCt   25.08.2006 23:47 #505  

İnşallah mimari konuda daha çok eklemelerde bulunacagız gelen istekler doğrultusunda bakalım arz talep meselesi youmlarınız için teşekkürler arkadaşlar

kübran   24.08.2006 13:55 #491  

ellerine, gözlerine sağlık güzel olmuş. devamını bekliyoruz

bektas001   22.08.2006 10:12 #486  

çok güzel bir çalışma. eline sağlık

Copyright © 2004-2017 | Tüm Hakları Saklıdır | 1029 | Site haritası | İstatistikler | Hakkımızda | Kadromuz | Gizlilik | Reklam