Sosyal Medya

Bülten Aboneliği
*  E-posta adresiniz:



* Güvenlik kodu:

AutoCAD Dersleri

AutoCAD ders notları, AutoCAD Eğitim Notları
celebra - 11.12.2006 19:22
Yazar: Hakan ARSLANGİRAY
Kaynak:

(Takip ettiğiniz sayfalar Kontrol Panelinizde görünür)
Değerli editörümüz Hakan ARSLANGİRAY tarafından düzenlenen

AutoCAD Dersleri


Autocad ders notları

Okumak için TIKLA >>> AutoCAD Dersleri

 

tag: AutoCAD dersleri, Autocad ders notları, autocad dersi eğitim notları, autocad ders notu, autocad öğrenci notu

Notların yayınlanmasını sağlayan Hakan ARSLANGİRAY 'a teşekkürlerimizle...
Değerlendirme: 7.64     Yorumlar: (93)
Yorumlar :
gunah1199   05.05.2014 14:31 #15335  

ALLAH razı olsun arkadaşlar güzel bir çalışma olmuş. Çok faydası dokunacağını düşünüyorum..

mdemirezer   12.03.2014 15:31 #15303  

Arkadaşlar merhaba

Autocad 2013 yüklü işletim sistemi win7 ultımade
win 7 orjinal değildi bir şekilde orjinalleştirdim daha önceden çalışan proğram win7 orjinalleltirdikten sonra açılmaz oldu lisans hatası diyor bu konuda yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa özelden yazabilirmi mdemirezer@gmail.com

ahmetcan1221   01.12.2013 21:52 #15224  

Hocam bana ACİL! AutoCad 2007 ders videoları lazım lütfen yardım edermisiniz hocam
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER HOCAM...

selmayalcin   15.05.2013 15:02 #15103  

tcount komutunun nasıl kullanıldığını bilen var mı, acildir

hamdi52   07.06.2011 08:00 #14081  

gerçekten ço teşekkür ederimmm ,umarım böyle devam eder bilgilerinizi bizimle paylaşmasınız ..

rasih0396   09.05.2011 14:13 #14033  

öok teşekkür ederim bilgileriniz için;

ekmek   14.02.2011 14:37 #13778  

Çok iyi bir hazırlık yapmışsınız,elinize ve bilginize sağlık,teşekküler

ekmek   14.02.2011 14:37 #13777  

Çok iyi bir hazırlık yapmışsınız,elinize ve bilginize sağlık,teşekküler

ekmek   14.02.2011 14:37 #13776  

Çok iyi bir hazırlık yapmışsınız,elinize ve bilginize sağlık,teşekküler

ibrahim kirmizi   25.10.2010 14:13 #13433  

auto card ögrenmek istiyorum

leader of autocad   22.10.2010 21:32 #13421  

elinize sağlık

bulbay   18.10.2010 23:35 #13398  

çok güzel emeğinize sağlık

rovshan-87   23.04.2010 09:55 #12755  

auto card kisa yollar nasil kullanabilirim

hakaxn   24.03.2010 15:47 #12649  

emeğinize sağlık

supradin3434   20.03.2010 17:26 #12620  

cok güzel bir uygulama ellerinize sağlık

jankat   19.08.2009 15:15 #11646  

Hakan ARSLANGİRAY' a teşekkür ederim .

ferakyol   03.08.2009 14:56 #11557  

çok teşekkürler emeklerinize sağlık

murat00   20.07.2009 15:59 #11480  

eyvalllah

sessiz_gemi   13.05.2009 11:15 #11095  

yeni ir autocad ogrenmek isteyenler için çok super bişe teşekkurler

alperen.57   06.05.2009 22:32 #11065  

elinize sağlık teşekkürler yalnızca video dersleri calışmıyo

ahmetyuksel88   19.03.2009 10:18 #10735  

çok güzel hazırlanmış. ellerinize sağlık.

adm   14.03.2009 21:55 #10698  

bizlere böyle bir hizmeti sunduğunuz için teşekkürler...

neyzen5075   22.02.2009 11:56 #10532  

teşekkürler

cihansvs   30.01.2009 10:26 #10287  

slmlar
ben yeni öğrenmeye başlıyorum hangi adımları takip edebilrim...

eqolita   26.01.2009 17:48 #10258  

Çok teşekkürler. Elinize yüreğinize sağlık

recep_iriz   21.12.2008 14:04 #9816  

elinize sahlık başarılarınızın devamını diledir tşk

mustafa.aa   14.12.2008 23:36 #9761  

çok teşekkürler süper olmuş bütün gereken bilgileri bir araya toplamışsın....

kıraç82   28.11.2008 22:49 #9665  

Çok teşekkürler. Elinize yüreğinize sağlık.

balkabaa   18.11.2008 02:18 #9564  

çok teşekkürler gerçekten ihtiyacımız olan her şey var

AOzmeN   26.08.2008 10:47 #8942  

eLLerinize sagLık güzeL oLmus

REBELKINGLY   24.08.2008 18:02 #8930  

ELİNE SAGLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ

xkorSanx005   08.08.2008 07:25 #8828  

hocam gerçekten güzel olmuş teşekkürler

then.is   27.07.2008 09:49 #8744  

paylaşım içinn teşeklürler elinize sağlık bende yeni başlayanlardanım çok aydınlatıcı olmuş : )

melis_hc   06.07.2008 17:52 #8611  

süper ya emeğinize sağlık

emperor42   23.05.2008 06:20 #8249  

hepinizin eline sağlık aradığım herşey var burada yalnız benim pc demi bi sorun var yada videolardamı sorun var bir türlü açamıyorum

metinata   21.04.2008 18:32 #7971  

ben hiçbisey anllamadım ne tıklasan indiriyorum

sonnefes7   06.04.2008 03:51 #7810  

ÇOK TEŞEKÜRLER ALLAH RAZI OLSUN

çikolata   01.04.2008 23:17 #7771  

slm ben yeniyim ve ögrenciyim ama autocad i kullanmasını ve bu siteden tam olarak kullanmasını bilmiyorum. ama site güzel olmuş tşk

perhaps28   21.03.2008 12:00 #7656  

merhabalar...teşekkür ederiz güzel çalışmalarınız için area komutunu bilmiyordum.ama şimdi öğrendim.ben archicad kullanıyorum..autocadde de bu komutun var olması daha da hoş oldu

hurma_uzum   10.03.2008 20:16 #7560  

Hakan hocamıza bu değerli bilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Ben de Autocad 2006 kursuna gittim ve MEB onaylı sertifika aldım. Kurstaki bilgilerimi derleyip topladım. Benim bilgiler biraz daha basit, ama Hakan beyin bilgileri hem basit hem de komutları açıklayıcı nitelikte olmuş. Tebrikler...

falcon06   07.03.2008 13:22 #7530  

slm

makinaci733   05.03.2008 11:11 #7496  

3boyut hakkında bilgi arıyorum yardımcı olurmusunuz

Toprak_   30.01.2008 09:46 #7071  

Fillet komutunu yapamadım arkadaşlar aslında benden 2 çizgi seçmei istiyor ama ben onu hala çüzemedim

sahinozgur81   27.01.2008 22:48 #7052  

çok sağolun güzel yapmışsınız eleriniz dert görmesin

Lord_54   17.01.2008 21:28 #6940  

Süper Bi hazırlama ellerinize sağlık

Norfuesjack   28.11.2007 14:52 #6558  

Bence mumkembel kusursuz bir iscilik lakin biraz eski yeni baslayanlar icin kacırılmaz bir fırsat olsa gerek ;)

ögretmen38   27.11.2007 17:43 #6553  

çok güzel olmuş

avcı2   26.11.2007 08:26 #6529  

her zaman daha fazla kayna tşk.

volkan344   09.11.2007 16:58 #6311  

Çok iyi bir hazırlık yapmışsınız,elinize ve bilginize sağlık,teşekküler

erdii   03.09.2007 12:39 #5297  

autocad ana başlık altında bu kadar konudanmı ibaret yoksa dah bilmemiz gereken çok şey varmı

cenova   31.07.2007 09:40 #5093  

ya bende ilk defa katılıyorm gerçktn site çoooooooook güzel

Heinz_conrad   25.07.2007 10:08 #5054  

Çok iyi olmuş. fakat 2005'te hiç çalışmam olmadı. 2007'ye yakın gibi. ama 2007'nini komuttan ziyade çok güzel. ama işte 2007'ye tam alışamadan şimdi 2008 çıktı?
(R12-R14-A2000-A2004-A2007)

mürşidem   25.05.2007 16:21 #4418  

Ya ben çok üzüldüm. Ben sizi geç buldum. Keşke daha önce sizin sitenizi bulsaydımda autocadi öğrenmiş olurdum. Ben autocadi çok seviyorum....

GÜLCAN.   11.04.2007 19:37 #3886  

İyi Akşamlar. Autocad alanıda kaynakların artması çok güzel. Kişinin Elinde Ne Kadar Kaynak Olursa O Kadar İyi.

mbee2005   06.04.2007 15:49 #3792  

Valla emeği geçen arkadaşlara teşekkürlerimi sunarım sağolun varolun ...

3 günde az buçuk auto-cad kullanmayı öğrendim sizin sayenizde tabii ki..

çizim yapamıyorum ama işimin gereği nesnelerin yerlerini değiştirmek, ters çevirme v.s. çocuk oyuncağı oldu sağolun

arkadaşlar devamını beklerim...

noexcuse   24.02.2007 23:01 #2836  

süperdii doğrusu

123456406   21.02.2007 10:05 #2759  

autocad i ilk defa kullanacaklar için son derece güzel bi kaynak ellerinize saglık

İlkay   17.02.2007 16:47 #2682  

elinize sağlık herkese teşekkür ederim

gardian   13.02.2007 21:02 #2558  

yorumsuz kaldım hocam

maden-23   13.02.2007 13:07 #2537  

hocam elleriniz dert görmesin çok gül olmuş başarılarınızın devamını dilerim

meysin   12.02.2007 19:22 #2516  

emeği geçen herkese çok tşkler

saliha08   09.02.2007 18:10 #2445  

çok teşekkürler

vturk71   06.02.2007 09:58 #2292  

çalışmanız katkınız için teşekkürler.iyi çalışmalar

ayşenurdan   02.02.2007 16:34 #2179  

yeni başlayanlar süper olmuş
çok teekkür deiyorum

ayşenurdan   02.02.2007 16:30 #2178  

videoları indirebilir miyim

ibrahimcp   02.02.2007 02:11 #2160  

hocam yeni arkadaşlar için süper olmuş bilgiye katkılarınız için tşk.

sessizçığlık   01.02.2007 13:57 #2145  

arkadaşım çoooooooooooooooooooooooooooooooooooook teşekkürler

holo   29.01.2007 21:48 #2097  

abı mukemmel bır sey yaptınız Allah sızden razı olsun devamını beklerız

alprozolam   16.01.2007 18:42 #1859  

Eline sağlık bende çok beğendim çok güzel olmuş.

polat kaan   16.01.2007 12:44 #1853  

ELİNE SAĞLIK GÜZEL OLMUŞ DÜŞÜNÜYORUMDA BU BİLGİLERE ULAŞMAK ÖNCEDEN NERDEYSE İMKANSIZDI ŞİMDİ BÜYÜK BİR NİMET İÇİNDEYİZ YOKSA AYAĞAMI DÜŞTÜ DERSİNİZ NEYSE DEĞERLENDİREBİLENE NE MUTLU

avatar   13.01.2007 12:08 #1811  

biraz fazla bekliyoruz açılmasın

yavuzburak   11.01.2007 22:41 #1773  

iyi akşamalr aranıza yeni katıldım umarım çok faydasını görürüm.elektrik ve elektronik çizim tasarım gibi .şimdiden teşekkür ederim.

erkan2008   11.01.2007 12:32 #1762  

elinize sağlık ama bunlar başlangıç için güzel
ileri seviye notlar da olsa çok makbule geçer yinede teşekkürler.

ramazanB   10.01.2007 13:24 #1746  

eline saglık adamım iyi insanlar iyi işler yapar

eemrah83   09.01.2007 13:47 #1730  

cok güzel devamını dilerim

video lar işfre istiyor nerden bula bilirim?

Toprak_   06.01.2007 23:28 #1685  

Hocam saolun...

yusuf_1987   06.01.2007 22:29 #1683  

tek kelimeyle süper olmuşş çalışmalarınızın devamını dilerim

balım   06.01.2007 13:01 #1670  

halilhocax   04.01.2007 13:29 #1645  

Yeni başlayanlar için çok güzel olmuş.Hazırlayan arkadaşımın eline sağlık devamını inşaallah bekleriz.Allah razı olsun...

cemeze   04.01.2007 11:25 #1638  

tek kelimeyle süper olmuş

mühendiz   04.01.2007 10:30 #1636  

eliniz dert görmesin

yokyok25   02.01.2007 17:29 #1614  

elinize sağlık gerçekten iyi olmuş

MYONCALIK   27.12.2006 13:56 #1576  

eliniz dert görmesin..

gül_33   24.12.2006 16:36 #1523  

mehmet akca nın egitim videolarını hangi bölümde bulabilirim? tşk.

mss31   24.12.2006 07:29 #1515  

gerçekten harika bir taban fakat benim gibi acemiler fazla ilerliyemiyor ölçeklendirmeler ve çizime başlangıç detay atlanarak açıklanıyor hep işin içinden nasıl çıkacam özellikle 1/50 1/10 1/100 vb. nasıl ayarlanır veya bire bir ölçülü projeler nasıl isteğe bağlı çıktı ölçüsü ile çıkar ????

serii_girl ;   23.12.2006 22:41 #1508  

elinise sağlık..

nmt84   20.12.2006 17:56 #1441  

elinize sağlık

No_Name   20.12.2006 07:19 #1430  

başlangıç için iyi notlar ama ileri seviye notlar da sitede yayınlanırsa çok güzel olur genede emegine sağlık güzel olmuş

endnay   18.12.2006 02:53 #1399  

ne varki bunda..sadece başlangıç için olabilir. bizlere tel kafes yöntemi ile 3d yapmayı öğretin

saltun   17.12.2006 02:54 #1381  

Yeniler için ve pc ile yeni tanışanlar için iyi bir başlangıç sayıla bilir.

kafkas   14.12.2006 16:20 #1325  

akmerttan   14.12.2006 15:45 #1324  

yeniler için süper

++belkis++   12.12.2006 22:30 #1296  

Calismaniz güzel olmus. Istedigim hersey var. Ellerinize saglik ve Allah razi olsun sizden yardiminizdan dolayi. Hayirli aksamlar!...

Copyright © 2004-2017 | Tüm Hakları Saklıdır | 1039 | Site haritası | İstatistikler | Hakkımızda | Kadromuz | Gizlilik | Reklam