Üye Ol 
Ücretsiz Kullanıcı Adı Şifre Beni Hatırla Şifremi unuttum
Online
Eski Galeri  

27-AutoCAD dersi püf noktalar-3

AutoCAD püf noktaları öğrenme (sesli ve görüntülü anlatım)
mehmetakca - 03.01.2007 17:05

Yazar: Mehmet AKÇA
Kaynak: WMV (media) formatında autocad eğitim videosu

(Takip ettiğiniz sayfalar Kontrol Panelinizde görünür)


27-AutoCAD dersi püf noktalar-3 videosu


AutoCAD püf noktaları öğrenme (sesli ve görüntülü anlatım)



Lütfen bilgisayarınızın sesini sonuna kadar açınız, maalesef videolarda ses az çıkmaktadır.

İzlediğiniz bu videoyu 640x480piksel gerçek boyutuyla izlemek için bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

rar şifresi : autocadokulu.com

Bu içeriğin yayınlanmasını sağlayan mehmetakca 'ya teşekkürler


Download

Download sayısı: 15813, Boyut: 1.25 mb




27-AutoCAD dersi püf noktalar-3


Tüm hakkı saklıdır.
Değerlendirme: 8.39     Yorumlar: (79)
Yorumlar :
1245   30.10.2010 06:22 #13451  

merhaba ben dünya haritası buldum internetten autocad çizimi fakat aynı çizgi 2 yada 3 kere çizilmiş aynı noktadan geçiyor yani çizgiler üst üste CNC makina sında işlemem gerekiyor 1 den fazla çizgi olursa hata veriyor fazla çizgileri nasıl silebilirim

Sadece fazla yani aynı noktadan 2 yada 3 defa geçen çizgileri yakalamamın bir komutu veya kolay yolu varmı TEŞEKKÜRLER !!!!!!

dodo61   26.10.2009 19:50 #11923  

teşekkürler

FaridOsmanov   11.05.2009 20:51 #11089  

Cox tesekkur edirem hocam men bele bir melumat axtarirdim. Sonunda tapdim. Eliniz qolunuz var olsun. Cox yardimi olacak. Butun videolari endirdim. Hamisi icin tesekkurler

servet68   28.04.2009 14:27 #11016  

çok sağolun hocam çok teşekkürler....=):..

stormm   09.02.2009 09:36 #10380  

paylaşım için tşklr

gguurreellmekatronik   09.01.2009 18:05 #10134  

Allah senden razı olsun mehmet akça

nurcankoybasi   16.11.2008 18:28 #9558  

slm arkadaşlar benim pc vista,autocad dosyalarına bakamıyorum.mehmetakçanın autocad dersi püfnoktalarını izleyemedim....ne yapmam lazım.kursada gitsek yeterli olmuyor.komutları püf noktalarını ilmek lazım...yardımcı olurmusunuz........?

Mihrap-ı   16.11.2008 17:51 #9555  

teşekkürler...

oguzhanaltinok   14.10.2008 20:58 #9292  

ya arkadaşım çlçü 9. bilmem kaçtı uzun yoldan yapıyoun komut satırına
ed yaz okyle değer gir çok basit komut

yasin1970   02.08.2008 19:51 #8794  

teşkkür ederim emeğinize sağlık

OzGuRRuHuM   01.08.2008 09:33 #8782  

HOcam herkesin bir anda kalbini fet etmişsiniz yardımınızla. Sizi tebrik ederim ve başarılarınızın devamını dilerim. Setlerinize birazdan göz atıcam. kusursuz olduğundan şüphem yok .tekrar saolun.

zekiguler   28.06.2008 23:27 #8549  

merhaba değerli meslektaşlarım ve arkadaşlarım ilk öncelikle verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkür ederim emeğinize yüreğinize sağlık bilgilerden paylaştıkça güzeldir ve siz güzel insanlarda bunun farkında sizlere minnettarım sayenizde bende bilgilendim.Saygılarımla ZekiGÜLER

yeniceri80   23.06.2008 07:56 #8490  

Arkadaşım çalışmaların için çok teşekkürler, güzel bir iş çıkarmışsın. Çok faydalı olacak gibi.

efe_kadir   07.05.2008 11:57 #8111  

emeğe sağlık ama bunlar zaten çocuğunun bildiği şeyler daha yarar vede daha fazla bilgi olursa herkese faydalı olur 3 adet değilde 10 adet olabilirdi ipuvu

Musti_55   25.04.2008 22:09 #8014  

Eliğinize emeğinize sağlık....

mehmetakca   12.04.2008 16:28 #7886  

Teşekkür ederim herkese....

cello01   13.03.2008 14:25 #7594  

hocam ellerine sağlık bu negüzel bi anlatım süper

ögretmen38   02.12.2007 20:54 #6626  

püf noktalar gerçekten püf

emrecıs   21.11.2007 12:12 #6467  

teşekkür ederim mehmet akça bey çok güzel gösterionuz

solizal   18.11.2007 18:32 #6420  

teşekür ederim

ismail3335   29.10.2007 13:49 #6176  

emeğine sağlık hocam ne kadar teşşekkür etsek azdır.

caglarkocaoglu   09.10.2007 19:53 #5917  

ELİNİZE SAĞLIK...

mehmetakca   10.09.2007 14:35 #5391  

Bu şeklde max içinde hazırladığım derslerim var sitede arama yaparsanız görebilirsiniz..

ahmet50   08.09.2007 13:34 #5358  

cook tesekkürler

senoldagli   16.07.2007 08:14 #4953  

hocam gerçekten çok güzel olmuş eksiklerimin bir çoğunu bu videolarla giderdiniz teşekkürler sizden bi ricam daha olacak acaba max konusundada bu şekilde dersler düşünüyormusunuz?

mehmetakca   22.06.2007 19:00 #4718  

Bende ilgilenen tüm arkadaşlara çok teşekkür ediyorum sevgilerimle...

renderx   21.06.2007 21:28 #4712  

videolar sahane tesekkurler kardes emegine saglik

sheaf78   19.06.2007 08:27 #4665  

MEHMET BEY

EMEĞİNİZE ELLERİNİZE, YÜREĞİNİZE SAĞLIK. SABRINIZ İÇİN SİZİ TEBRİK EDİYORUM. HER DEFASINDA ŞİFREYİ SORANLAR OLMUŞ. SİZDE USANMADAN YAZMIŞSINIZ. İNANIN ÇOK AMA ÇOK SABIRLIYMIŞSINIZ. TEŞEKKÜRLER. SAYGILAR. BAŞARILAR EFENDİM...

sefa23122004   12.06.2007 00:11 #4594  

Hocam ellerine yüreğine sağlık çok faydalı olcağına inanıyorum ben niğde üniversitesi Makina Mühendisliği 2.sınıf öğrencisiyim Allah Razı olsun senden Bİ de solid works videoları bulsam

mkader   10.06.2007 16:01 #4576  

cok saol yardımcı konular ama yalnız bazıları acılmıyo sebep nedır caba kolay gelsın
allah razı olsun

tcoskun   03.06.2007 17:04 #4518  

Hocam ellerinize saglik...Size Azerbaycan dan selamlar....

herşeyim   31.05.2007 22:18 #4491  

hocam eliğinize emeğinize sağlık....

serginho12   27.05.2007 09:22 #4434  

indirdigim dosyalari seyredemiyorum nedendir sergio12

yokyere   25.05.2007 20:56 #4421  

tşkler

savder   23.05.2007 06:24 #4376  

indirdiğimiz dosyları seyredemiyorum bilen varmı

mehmetakca   21.05.2007 13:38 #4345  

Bs player yada codec le izleyebilirsiniz yada camtasia playerla bunları deneyin...

serginho12   16.05.2007 08:56 #4288  

videolar hangi programda calisyor gold uyyeyim sergio12 calismadi

rex_rex   01.05.2007 15:32 #4116  

teşekkürler hocam elinize sağlık güzel anlatım yapmışınız

sedat42   28.04.2007 18:04 #4089  

yapmis oldugunuz bu hizmet icin cok tesekkür ederim.

0zgur   23.04.2007 11:14 #4030  

Aynen Devam...

simplon   01.04.2007 19:27 #3711  

teşekkürler.

black_dragon   29.03.2007 18:14 #3671  

dostum çok güzel, çok süpersin ellerine sağlık bana ne kadar faydası olacak hayal bile edemzsin...!!!

mehmetakca   24.03.2007 15:42 #3562  

Sinem hanım öncelikle autocad hakkında detaylı bilgiye sahip olmalısınız ve durumunuz varsa kursa gitmenizi tavsiye ederim onun yanında videolar dökümanlar bulun kurcalayın bol bol pratik yaparsanız autocad i çözersiniz... kolay gelsin..

sinem_2026   24.03.2007 12:25 #3556  

öncelikle merhaba
üyeliğim daha yeni ve autocad hakkında hiç bişii bilmiyorum.ve yardıma çok ihtiyacım var.lütfen(

fersan   16.03.2007 09:23 #3403  

hazırlayanlara teşekkürler

frapperteam   15.03.2007 17:41 #3394  

eğitm cd sine nasıl ulaşabilrim acab...

pyramit   15.03.2007 12:24 #3387  

Gönülden ve karşılıksız yapılan her hizmetin karşılığı bu dünyada az olsada öbür dünyada çok çokk fazla olacağına inanıyorum mehmet Bey ALLAH emeklerinizin karşılığını bolca versin.TEŞEKKÜRLER.

sabri_3012   13.03.2007 07:23 #3334  

arkadaslar çizimin .wmv uzantısı windows media playeer ile açıldıgını gosterir çamayanlara duyrulur kolay gelsin elinize saglık mehmet bey

FATOŞ   12.03.2007 23:45 #3332  

daha indirmedim şimdi indircem dosyanızı ama eminim ki çok işime yarar. gerçi bize hala kös kös elimizde çizdiriyolar ya projeleri okulda, o da ayrı bi konu yani. bilgisayar çizimini kabul etmiyorlar ne hikmetse. neyse mehmet bey elinize sağlık, teşekkür ederim ben de paylaşımcılığınız için.

mehmetakca   11.03.2007 09:55 #3302  

havvaül o hatanın sebebi dosyanın şifresini yanlış giriyorsunuz demek tekrar doğru girerek açmayı deneyin...

volvo   10.03.2007 18:50 #3294  

ne diyebiliriz.... tam anlamıyla süper.. ellerinize sağlık.

hacktor   10.03.2007 08:42 #3274  

teşekkürler hocam eline sağlık

havvaül   09.03.2007 10:39 #3238  

Ben bunları açamıyorum yardım edebilir misiniz?
şifreyi girdiğim halde uyarı veriyor.
dosya 'bozuk' gibi bir uyarı!!
Teşekkürler...

tcanant   06.03.2007 18:27 #3191  

tek kelimeyle süper olmuş.çok sağolun..

mektepli   06.03.2007 08:23 #3178  

BENDE TEŞEKKÜR EDİYORUM.SAĞOLUN VAROLUN.

orhan_ışıksoy   05.03.2007 21:15 #3173  

mrb hocam autocad de bir sorunum var resim çizerken çizgiyi göremiyorum fakat ölçü verip enter dedigimde çizgi olusuyor bu sorunu nasıl çözebilirm.

mmuzaffer   04.03.2007 17:02 #3146  

bu bilgileri paylaştıgınız için teşekkürler öğretmenim

Gssaks   28.02.2007 23:51 #3006  

Mehmet Bey gerçekten çok faydalı bir çalısma yapmışşsınız. Kutluyorum. Ben yeni başlıyorum autocad'e ve çok güzel hazırlanmış. Tekrar teşekkürler.

ahmetyazı   28.02.2007 09:52 #2964  

dosyalar bozuk açamıyorum

yusuf431   28.02.2007 09:51 #2963  

cömert paylaşımınız için teşekkür ederim allah razı olsun..

akarinan   28.02.2007 07:07 #2950  

Bilgilerinizi bizimle paylastiginiz icin tesekkurler.

mebas   27.02.2007 13:05 #2931  

emeğine sağlık.teşekürler

_1sen_   20.02.2007 14:23 #2746  

gercekten cok gerekli bilgiler var teşekkürler...

mimfun   20.02.2007 09:31 #2741  

PAYLAŞIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER EMEĞİNİZE SAĞLIK

mehmetakca   08.02.2007 08:55 #2392  

İlginize çok teşekkür ederim arslan bey ses kaydı yaparken microfon uzak kalmış o yüzden seste böyle bir problem oldu ama dediğiniz gibi bilgisayardan ve sessiz ortamda izlenince iyi sonuç alınabiliyor,böyle bir sorunun olmasını bende istemezdim ama yinede ona rağmen beğenildi o beni çok mutlu ediyor insanlarımıza böyle güzel şeyler vermek sevindirici bir olay..

arslandemir54   08.02.2007 08:34 #2389  

Mehmet Akça Bey,
Bu hizmetinden dolayı sizleri tebrik ediyorum Teşekkür ederim.
Ses sorunu yaşayanlara kulaklık takmalarını öneririm. Ben notebookla çalışıyorum ses az geldi ama kulaklık takınca çok net duyuluyor.
Başarıların devamını dilerim

sucu14   06.02.2007 07:05 #2277  

rabbim senden razı olsun mükemmel bir iş yapmışsın teşekkürler.

mehmetakca   05.02.2007 09:28 #2240  

Eğer gerçekten katkım olduysa ne mutlu bana, bunda sizin de katkınız var ama eğer siz çaba göstermezseniz bizim yaptığımız derslerin bir anlamı olmaz ama diymi? hayatınızda başarılar dilerim...

byozer   04.02.2007 22:20 #2232  

Emeğinize sağlık mehmet bey...

Öğrenmeye başladım Autocad i bakalım hadi hayırlısı...

Sizinde bunda katkınız oldu.. Teşekkürler.

mehmetakca   30.01.2007 19:34 #2113  

Arkadaşlar Şunu belirtmeliyimki; bu derslere yapmaya başladığımda bu kadar rağbet göreceğini hiç umut etmemiştim,ama sizin sayenizde çok farklı boyutlara taşındı ve burdan bana ulaşan ve eğitim videolarını isteyen arkadaşlara eğitim cd'lerini gönderiyorum... Bu konuda isteğinizi aşağıdaki mailime iletmeniz yeterlidir..Derslerime ilgi gösteren tüm arkadaşlara çok teşekkürlerimi sunuyorum...

Mail: akca.mehmet@gmail.com

bahar_kar   25.01.2007 16:38 #2022  

emeğine sağlık.teşekürler

mehmetakca   25.01.2007 09:39 #2001  

rar şifresi : autocadokulu.com
şifre budur...

ftecir   24.01.2007 09:19 #1967  

arkadaslar bu dosyalar sıfre soruyor bılen varmı acaba

enfold   21.01.2007 16:46 #1918  

tesekkürler eline sağlık

tekniker33   09.01.2007 16:39 #1735  

bilgilerini ve deneyimini biziim gibi tekniker arkadaşlarınla paylaştığın için teşekkürler sevgili arkadaşım.iş hayatında sana başarılar diliyorum...

mehmetakca   09.01.2007 08:05 #1724  

rica ederim umarım herkese faydası olur...

yüzerler   08.01.2007 21:55 #1720  

Hocam çok çok teşekkür ediyorum. Videolarınız güzel olmuş. Ellerinize sağlık

hermetal   05.01.2007 07:37 #1654  

çok sağol paylaşımın için teşekkürler

mühendiz   04.01.2007 09:26 #1635  

thanks

Copyright © 2004-2014 | Tüm Hakları Saklıdır | 2937 | Site haritası | İstatistikler | Hakkımızda | Kadromuz | Gizlilik | Reklam
AKPINAR Eğitim ve Yazılım Merkezi