Sosyal Medya

Bülten Aboneliği
*  E-posta adresiniz:



* Güvenlik kodu:

Tam Set Cami Mimari Projesi

Tam Set Cami Mimari Projesi, mimari çizim, cami projesi, cami çizimi, camii planı, camii mimari planı
kayzerzhoze - 16.06.2007 11:41
Yazar: kayzerzhoze
Kaynak: DWG (drawing) formatında autocad çizimi

(Kontrol panelinizde görünür)


Tam set cami mimari projesi çizimi



rar şifresi : autocadokulu.com

Bu içeriğin yayınlanmasını sağlayan kayzerzhoze 'e teşekkürler
Download sayısı: 10068, Boyut: 0.441 mb

Yorumlar :
corrugated   28.08.2014 21:00 #15399  

Allah razı olsun.

lutfigildir   07.02.2012 09:22 #14502  

sağol kardeşn teşekür ederim, Türkmenistanda 3000 kişilik cami ihalesi var 10 gün sonra ona gireceğiz.Buradaki cami projesine fikir olarak bakacağım...ülkenmizin herhangibir mahallesinde çok hoş duracak bir cami mimarisi....Yapanın ve ekleyenin eline sağlık....

architectmerve18   22.08.2011 12:38 #14227  

şifreyi söyleyebilir misiniz acil!!!!

architectmerve18   22.08.2011 12:38 #14226  

şifreyi söyleyebilir misiniz acil!!!!

architectmerve18   22.08.2011 12:37 #14225  

şifreyi söyleyebilir misiniz acil!!!!

carmenta   23.06.2011 17:49 #14100  

sifre nedir acaba

mevaip   22.04.2011 15:24 #13997  

dosya eksik yada bi problem var bide sifre istiyor sofreyi nerden alicaz rapid`den indirdim ordan calismiyo

metin320i   10.03.2011 17:31 #13862  

arkadaşlar dosya bozuk diyor sizler nasıl indirdiniz

gsn72   06.09.2010 12:36 #13254  

çok yaralı olacak teşekkürler

erk44erk   22.05.2010 13:57 #12884  

çok sağolum malatya da çok işime yaradı

delorayn   29.01.2010 16:28 #12379  

teşekkürler.gönderen arkadaşımızın emeğine sağlık.
ayrıca cami alt katında işyeri olan bir projesi lazım arkadaşlar.elinizde varsa gönderebilirmisiniz)

ugur69   06.01.2010 01:14 #12264  

çok sağolun emeğinize sağlık

nergizdakman   06.11.2009 19:47 #11992  

Çok teşekkür ederiz stajerimiz için indirdik. Projeyi maket olarak çalışmayı düşünüyor.
Elinize sağlık.

mimardemiray   30.07.2009 16:37 #11531  

Emegine saglık cok guzel paylaşım.

mirack   27.05.2009 00:22 #11194  

dosya indirilemiyor. sitede problem var.

dafina   02.04.2009 02:19 #10862  

helal olsun super bi calisma emegine saglik kim yaptiysa....

zaa   21.02.2009 14:09 #10524  

çok tşkler.güzel çalışma olmuş.

yaşşşar   24.01.2009 00:01 #10241  

bir sorun var galiba içinde hiçbir şey gözükmüyor

uzay122   09.01.2009 12:43 #10123  

Dosyayı indirdim yalnız bende 2005 autocad yüklü olmasına rağmen dosya tanınmıyor:SYardımcı olursanız sevinirim.Bu arada emeğinize sağlık

resulgürleyen   03.12.2008 22:14 #9701  

resulgürleyen   03.12.2008 22:13 #9700  

nasılsın iyiniz dir herhalde ya ev çizim projesi varmıydı acaba 2 boyutlu yada 3boyutlu

kars   24.09.2008 14:03 #9132  

cok sagolun paylasim icin bende yurt disinda okudum benimde okul projesi camii idi bu proje bana baya yardimci oldu tekrar tesekkurler.

kemalpampal   08.09.2008 16:40 #9025  

çiziminiz çok güzel olmuş,tebrikler iyi bir çalışma.

ByIIIShArK   09.05.2008 10:58 #8143  

eline sağlık

GencKARTAL53   06.05.2008 16:42 #8095  

kardeşim çok güzel böle cami çizimleri eline geçerse paylaş lütfen çok teşekkür ederim

arasat   14.03.2008 22:11 #7603  

Emeğinize sağlık

dlr   05.03.2008 19:04 #7511  

paylaşımın için teşekkürler

ADEMÇELİK   25.02.2008 10:09 #7377  

Çizenin ellerine saglık. güzel bir paylaşım.

oguzhanmercan   09.02.2008 15:38 #7201  

bu bulunmaz eser için cok tesekkur ederim.

selay34   06.02.2008 13:04 #7143  

ya ben açamıyuorum bu dosyayı sifre istiyo

habibekorlas   28.12.2007 22:41 #6840  

pek anlaşılamasada eline sağlık. ben cami projesini elde çizmiştim. autocad de daha kolay dimi bu arada minare camiden ayrı mı bağımsızmı?

dimitri   10.12.2007 23:03 #6709  

teşekkürler...

cirak   03.12.2007 00:00 #6627  

süper olmuş başarılarının devanı dilerim

tabaklı   12.11.2007 16:13 #6363  

kardeş eline sağlık güzel olmuş bende çok rehet açıldı bir sorum olmadı sana kolaylıklar dilerim

ZORBA   21.10.2007 13:33 #6088  

ZORBA

KARDEŞ TEŞEKKÜR EDERİZ FAKAT DOSYAYI AÇAMIYORUZ HATA VERİYOR DOSYAYA Bİ BAKARSAN ÇOK SEVİNECEM.

mertbasar   22.09.2007 10:32 #5689  

yalnız hata veriyor

sonmez127   18.09.2007 09:24 #5591  

arkadaşlar mimari projeleri biraz fazla yollasanızda size biraz daha dua etsek olmazmı tesekkürler

metafizik   11.09.2007 10:09 #5404  

iyi bir çalışma

gtufekci   07.09.2007 17:55 #5347  

güzel çalışma ..... devamını görmek isteriz.

hasanduvenci   20.08.2007 20:21 #5235  

bu çalışmaya ALLAH razı olsun denir.Teşekkürler

meriç sarızeybek   01.08.2007 15:22 #5101  

çizimi yüklemeye çalıştım ama dosyayı tanımıyor autocad 2006 yüklü.yardımcı olabilirmisiniz.

melancholyy   28.07.2007 16:31 #5084  

gerçekten güzel olmuş ama bir eksiği var planlarda iki minare gözüküyor fakat görünüşlere gelince tek minare var hangisi doğru?

kübramimar   27.07.2007 20:52 #5080  

gerçekten muhteşem....

arzuuuuum   25.07.2007 16:03 #5059  

çok güzel olmuş bide 3 boyutlu olsaymış.

real-taki   24.07.2007 10:10 #5040  

teşşekkürler eline sağlık benimde camii cizimim var



Linkleri görebilmek için ÜYE olmalısınız.

hakan20tr   23.07.2007 12:11 #5029  

tebrikler güzel calışma başarılar dilerim

arzuefe   19.07.2007 09:31 #4987  

açmıyoo

favori   13.07.2007 01:05 #4927  

Allah razı olsun

Dery@   13.07.2007 01:03 #4926  

Çizenin ellerine saglık. Süper bir paylaşım. Çokk teşekkürler.

abusimbell   09.07.2007 16:29 #4884  

çok teşekkürler,ellerine sağlık

aysesule   05.07.2007 01:04 #4832  

slm bende çizimi acamadım dosya bozuk diyor bılgısayarımda 2007 yuklu olmasının bir alakası yoktur sanırım

ayhan53ismail   02.07.2007 13:00 #4804  

teşekkür ederiz gerçekten harika ve ncelikli bi rmimari çizim 3d boyut çizmeyi planlıyordum zoruma giddi baya inceye benziyor ama harika çok beğendim sağol eline sağlık

maydinnn   30.06.2007 18:03 #4791  

Allah razı olsun emeği gecen her kuldan

admin   30.06.2007 01:01 #4783  

Çizim düzenlenerek yeniden yüklenmiştir...

sucu14   28.06.2007 09:54 #4767  

çok güzel eline sağlık isteyen vatandaşlara veriiriz.

ayhan53ismail   20.06.2007 12:00 #4673  

çizimi alamadık hata veriyor bi bakarsanız iyi olur siteye dosya göndermek içinde site yöneticilerine mail yollaman gerekiyor onlar bakım ekliyor olması lazım bi linki kotrol ederseniz iyi olur

onderyesilkaya_35   19.06.2007 00:55 #4661  

yaa arkadaşım kim yapmışsa güzel olmuş elinize sağlık, ama dosyayı nasıl gönderiyorsun siteye banada anlatırmısın bende göndermek istiyorum.

Copyright © 2004-2017 | Tüm Hakları Saklıdır | 2757 | Site haritası | İstatistikler | Hakkımızda | Kadromuz | Gizlilik | Reklam