Reklam

Çizim Paylaş

Bülten Aboneliği
*  E-posta adresiniz:



* Güvenlik kodu:
> 1 <
İleti Yazar
16.08.2006 03:40
5520    
fecibay

[60] Asistan

Online Durumu

125 ileti
AutoCAD,3ds max , V-ray ve ECDL CAD Eğitmeni
izmir

Türkiye fiziki haritasını indirmek için aşağıdaki sayfayı inceleyin:

Türkiye Fiziki Haritası-2 İndir

tag: Türkiye fiziki haritası dwg çizimi, dwg formatında Türkiye haritası çizimi

umarım işinize yarar arkadaşlar


Düzenleyen admin (30.11.2017 18:53 GMT)

16.08.2006 09:01
5522    
bektas001

[80] Yetkili

Online Durumu

291 ileti
Bilgisayar Destekli Tasarım
Ankara

mutlaka lazım olacaktır. tşk.

next faces

16.08.2006 11:10
5529    
altınay

[70] Editör

Online Durumu

159 ileti
Cad/Cam - CNC
İZMİR

guzel calısma devamını dılerım

17.08.2006 10:26
5561    
byazici_8181

[70] Editör

Online Durumu

206 ileti
yapı res. öğretmeni+harita tek+giydirme cephe ve 3d mimari tas.
izmir-rize

eline sağlık bende indirdim bir yerde lazım olur bakarsin

autocadokulu facebookta sizleride bekleriz...

17.08.2006 10:47
5562    
muratgezer

[2] Girişimci

Online Durumu

24 ileti
makina mühendisi
uşak

Teşekkürler

17.08.2006 12:40
5564    
memolee

[8] Kıdemli Uzman

Online Durumu

130 ileti
makina ressamı
ankara

ALLAH RAZI OLSUN YAAA BU FİZİKİ HARİTA İNANIRMISIN BANA İLAÇ GİBİ GELDİ ÇOOOOOK SAOL buradaki sular iyi oldu bende biraz daha gelişmişi var mesela burada bütün ilçeler şehirler köy kasaba vs girilmemiş ben buna benzer bi harita çalışması yapmıştım tek fark ırmaklar yoktu ilgilenen arkadaşlar varsa siteye yollayacam ama şuan aynen yukarıdaki gibi bir link kurmaya çalışıyorum başarabilirsem linki verecem aksi taktirde sitede yayınlanmasını beklicez :P neyse sağlık olsun dosyayı yolluyorum ihtiyacı olan arkadaşların dikkatine..!benim haritamda bütün ilçeler şehirler köy kasaba vs bulunuyor arkadaşın haritası ile birleştirirseniz tam bir fiziki harita oluşacak bilginize...!


Düzenleyen aRcHiTeCt (17.08.2006 14:36 GMT)

02.09.2006 13:15
6242    
fecibay

[60] Asistan

Online Durumu

125 ileti
AutoCAD,3ds max , V-ray ve ECDL CAD Eğitmeni
izmir

çok sevindim yaaaa walla arkadaşalar işinize yaradı ise çok mutlu oldum teşekkür eden elleriniz dilleriniz dert görmesin

07.09.2006 16:31
6889    
selimsoysal

[8] Kıdemli Uzman

Online Durumu

133 ileti

ankara / sincan

teşekkür ederim hocam bende indirdim elbet birgün lazım olur.
teşekkürler.

BİLGİ PAYLAŞTIKÇA ÇOĞALIR

17.10.2006 00:46
9563    
kurtsalih

[2] Girişimci

Online Durumu

21 ileti
harita teknikeri
istanbul

Teşekkürler arkadaşım ellerine sağlık. Bende de İstanbul il haritası mevcut. Herkese kolay gelsin.


Düzenleyen admin (30.11.2017 18:54 GMT)

Et tırnaktan ayrılmaz dediler; söktüler tırnağı yerinden..
Et acı çekti, tırnak hissetmedi...

17.10.2006 11:42
9596    
memolee

[8] Kıdemli Uzman

Online Durumu

130 ileti
makina ressamı
ankara

Alıntı
memolee :
ALLAH RAZI OLSUN YAAA BU FİZİKİ HARİTA İNANIRMISIN BANA İLAÇ GİBİ GELDİ ÇOOOOOK SAOL buradaki sular iyi oldu bende biraz daha gelişmişi var mesela burada bütün ilçeler şehirler köy kasaba vs girilmemiş ben buna benzer bi harita çalışması yapmıştım tek fark ırmaklar yoktu ilgilenen arkadaşlar varsa siteye yollayacam ama şuan aynen yukarıdaki gibi bir link kurmaya çalışıyorum başarabilirsem linki verecem aksi taktirde sitede yayınlanmasını beklicez :P neyse sağlık olsun dosyayı yolluyorum ihtiyacı olan arkadaşların dikkatine..!benim haritamda bütün ilçeler şehirler köy kasaba vs bulunuyor arkadaşın haritası ile birleştirirseniz tam bir fiziki harita oluşacak bilginize...!



bu yazının devamı olarak işte o bahsettiğim ama yollaması ancak bugüne nasip olan o harita ;

arkadaşlar bendende bir türkiye haritası çizim olarak dwg dosya yani bu arada bilen varsa yardımcı olursa bana sevinirim bu verdiğim linkteki dosya bir zamanlar normaldi ama bikaç kaza sonrasında bu şekilde yazılar harf harf oldu bunları düzeltmenin yolunu bilen arkadaş varsa haber versin şimdiden teşekkür ediyorum

her ne olursa olsun ben kullanıyorum tahmin ediyorumki başka arkadailarında işini görecektir.

Yüklenilen Dosya: harita.dwg
Download Linki: Türkiye Fiziki Haritası-1


Linkleri görebilmek için ÜYE olmalısınız.


Düzenleyen admin (30.11.2017 18:56 GMT)

04.12.2006 18:26
12032    
tiger_007

[1] Yeni üye

Online Durumu

20 ileti
makina teknisyeni
ankara

güzel çalışma. teşekkürler.

25.01.2007 11:27
14076    
bektas001

[80] Yetkili

Online Durumu

291 ileti
Bilgisayar Destekli Tasarım
Ankara

fiziki harita. fecibay ın upload yaptığı.


1408-tuerkiye_fiziki_haritas__02.rar



şifresi: autocadokulu.com

next faces

25.01.2007 17:24
14088    
memolee

[8] Kıdemli Uzman

Online Durumu

130 ileti
makina ressamı
ankara

Hımm bi harita daha arkadaşlar böyle geliştirerek AutoCAD de şöle herşeyi olan bi fiziki harita çıkarabilsek acaip güzel olacak

14.04.2010 01:14
56821    
mkulabas

[1] Yeni üye

Online Durumu

1 ileti
ş.plancısı
İstanbul

teskur.

06.05.2010 14:32
57298    
FRESCHMAN

[1] Yeni üye

Online Durumu

1 ileti
ELEKTRONİK
İZMİR

TŞK

06.05.2010 18:16
57304    
mateus

[10] Üstad

Online Durumu

374 ileti
tek.öğrt
ist

emeğine sağlık

18.06.2010 17:33
58020    
tirabzonluusak

[2] Girişimci

Online Durumu

3 ileti
tekniker
sivas

il il türkiye haritası: harita genel komutanlığının haritası üzerinden autocad de çizdim alın kullanın


Düzenleyen admin (30.11.2017 18:57 GMT)

21.07.2010 12:19
58594    
büyükmahal

[1] Yeni üye

Online Durumu

2 ileti
inşaat müh.
kayseri

1/1000 ölçekli bir haritayı dwg ortamında aouto casda nasıl çizerim

peşin teşekkürler

22.07.2010 10:19
58611    
w.w.w.w

[2] Girişimci

Online Durumu

2 ileti
çalışan+Öğrenci
İzmir

usta haritanın linki ölmüss yenileme şansımız varmı

Seven unutmaz unutansa sevmemiştir eğer sevip de unutmuşsa sevmesini bilmemiştir.

22.07.2010 17:25
58622    
sertacdogan1993

[1] Yeni üye

Online Durumu

3 ileti

teşekkürler..

Bütün büyük işler, küçük başlangıçlarla olur..

> 1 <
Copyright © 2004-2018 | Tüm Hakları Saklıdır | 2787 | Site haritası | İstatistikler | Hakkımızda | Kadromuz | Gizlilik | Reklam