Üye Ol 
Ücretsiz Kullanıcı Adı Şifre Beni Hatırla Şifremi unuttum
Online
Eski Galeri  

Sıhhi Tesisat Projesi Çizimi

Sıhhi Tesisat Projesi Çizimi, sihhi tesisat çizimi, sihhi tesisat projesi, sihhi tesisat montaj projesi, tesisat çizimi, tesisat projesi, tesisat projesi çizimi
selimsoysal - 05.03.2007 12:15

Yazar: selimsoysal
Kaynak: DWG (drawing) formatında autocad çizimi

(Takip ettiğiniz sayfalar Kontrol Panelinizde görünür)



Sıhhi Tesisat Projesi Çizimi




rar şifresi : autocadokulu.com

Bu içeriğin yayınlanmasını sağlayan selimsoysal 'e teşekkürler


tag: Sıhhi Tesisat Projesi Çizimi, sihhi tesisat çizimi, sihhi tesisat projesi, sihhi tesisat montaj projesi, tesisat çizimi, tesisat projesi, tesisat projesi çizimi


Download

Download sayısı: 10602, Boyut: 1.06 mb




Sıhhi Tesisat Projesi Çizimi


Tüm hakkı saklıdır.
Değerlendirme: 0     Yorumlar: (47)
Yorumlar :
muhammetkapici   30.08.2014 11:39 #15403  

ABU DHABI INTERNATIONAL AIRPORT / MIDFIELD TERMINAL COMPLEX

Autodesk Revit MEP yazilimi ile BIM cozumleri



Linkleri görebilmek için ÜYE olmalısınız.





Linkleri görebilmek için ÜYE olmalısınız.

tojourpa   06.08.2011 12:05 #14200  

bu nasıl konu inceleme arkadaşlar ya ilk önce dosyayı indiren arkadaşlara söyliyeyim koskacaman orada rar şifresi: autocadokulu.com yazıyor gözlükleri çıkartalım sağa sola bakalım biraz ayıp yaa

sorguc   06.04.2011 09:57 #13937  

şifre proje resminin altında yazıyor autocadokulu.com diye ben ilk kez sıhhı tesisat projesi gördüm yeni basladıgım icin bu işe..birazda olsa yardımcı oldu..teşekkür ederim..

Birde ilk acıldıgında cıktı alınacak sekilde sayfa acılıyor orda model var autocad de ona tıklayın projeyi gorun...yada Autocad giriş derslerine baksın bazı arkadaslar

mermaid   14.01.2011 16:11 #13703  

cok tesekkürler acayip yardımı oldu

1234zeki   06.01.2011 21:33 #13682  

sifre lütfen

msalih   17.10.2010 11:53 #13387  

BURADA YAPILAN ELEŞTİRİLERİN OLUMLU VE İŞE YARAR OLMASI İÇİN AYRICA PAYLAŞIMLARIN DAHA VERİMLİ OLMASI ADINA LÜTFEN ELEŞTİRİ SAHİPLERİ DAHA TİTİZLİKLE HAZIRLANMIŞ PROJELERİNİ PAYLAŞSINLAR BİZLERLE. TEŞEKKÜRLER.

dita   11.10.2010 21:50 #13362  

arkadaşlar şifreyi söylermisniz açılmıyor proje lütfen yardımcı olurmusunuz

adabey123   19.08.2010 14:19 #13210  

autocad dosyalarını açtığımda parola istenmekte...dosyaları nasıl açacam yardımcı olursanız sevinirim

saug2   10.08.2010 06:23 #13174  

teşekkürler

hasansar81   09.07.2010 08:23 #13061  

Elinize sağlık....

hacersemih   05.07.2010 08:52 #13001  

ya bende indirdim fakat parola istiyor parola nedir acaba??

songul mumcu   16.06.2010 12:14 #12953  

merhaba ben songül.çiziminizi açmak için prola istiyor.bana yardımcı olurmusunuz acaba.

ogeday030   18.04.2010 17:35 #12739  

resimleri indiremiyorum rar tabanlı olduğu için

yakamoz708   25.02.2010 09:17 #12525  

teşekkürler

BETUL 23   25.01.2010 14:26 #12349  

dosyayı ındrıdım fakat sıfre ıstyr anlamdım ....2008 cad var bende nden acaba acamadım tsklr

kibarsoy   25.12.2009 14:56 #12218  

AutoCad 2006 da açmıyor burdan indirdiklerim

mfyaylali   14.12.2009 13:31 #12171  

paylaşım için teşekkür ederim.

kozdereli27   14.11.2009 19:07 #12038  

hiç degilse elimizde bir değişik örnek oldu...tesekkurler

olkun   03.11.2009 16:08 #11969  

Bu dosya benden sifre soruyor. Nassi accam ben bunu? Sifre ne?

arasat   23.06.2009 17:28 #11339  

teşekkürler emeğinize sağlık

trex74   05.03.2009 16:51 #10624  

bu cizmler hangi programla acılıyo beyler bilen var mı

amir67   19.12.2008 18:38 #9802  

teşekkürler elinize sağlık

volkan23   03.11.2008 20:53 #9456  

eline sağlık

ilkemka   19.10.2008 12:14 #9335  

a.q

canersel   25.09.2008 20:30 #9150  

cok tesekuler

cksatana   26.08.2008 19:11 #8946  

yeni aliyorum, yardimi olacaktir. tesekkurler paylasim icin

_larem_   26.06.2008 13:55 #8524  

yaptım...sağolunnnn...

_larem_   26.06.2008 13:50 #8523  

CRC hatası yada dosya bozuk...onarımmm...açılmıyor..

herbiri   16.05.2008 11:48 #8204  

gerçekten şahane

anilboran   10.05.2008 17:47 #8159  

sakın indirmeyin çok gereksiz bişey.
autocadokulu.com dan başka bişey gözükmüyo..
bu siteden hiç yararlanamadım zaten.. bu siteden de bu beklenir.
kenine yakışanı yapmış!

aysenn   06.05.2008 07:45 #8092  

arkadaşlar rar şifresini bilmiyorum yardımcı olun lütfen

hasansar81   16.01.2008 21:29 #6932  

arkadaşlar rogara giden pis su borusu 1 tane yeterli sanırım diğerleri çatalla birleştirilir yani cimri mütahit böyle ister yanılıyormuyum acaba

hsn11   03.12.2007 23:27 #6640  

selamünaleyküm

nogay_57   31.10.2007 11:23 #6205  

şifre istiyor yardımcı olurmusunuz

sezmer   22.10.2007 13:23 #6102  

valla kardeş bu çizim biraz saçma gibi geldi ama yinede paylaşım için tşler

kenan_78   19.09.2007 09:22 #5638  

tesekkürler

justplaysam   13.09.2007 07:33 #5508  

teşekkürler

kadir_kral   30.05.2007 17:32 #4479  

ya neden bunları indirince ben acamıyorum

BEHEMOH   10.04.2007 09:34 #3854  

Ben yeni mühendis oldum açıkçası ama projeyi yapan arkadaşa teşekkür ederim. Projenizi beğendim.Paylaştığınız için sağolun.Bana yararı olacağına inanıyorum.

RocK   29.03.2007 07:26 #3645  

emeğe saygı...
iyisini gönderebilirsiniz

iyi çalışmalar...

knyilmaz   16.03.2007 20:08 #3415  

gursel abıme katılıyorum.

GÜRSEL_YILMAZ   16.03.2007 06:38 #3399  

sistem olarak yanlişi olmayabılır ama cizim kalitesi, çizgi tipleri, yazı yukseklikleri standartlara cok uygun degil

kayaa   14.03.2007 18:19 #3374  

paylasım icin tesekkurler kardes ........ beyenmeyen beyenmesin bosver

26musti   13.03.2007 21:51 #3360  

bırden fazla yanlıslıklar var tesısat projesınde ve cok karısık bısey anlasımlıyo

mesutgoktas   13.03.2007 07:33 #3336  

knyilmaz alt kotlar olan proje gönder o zaman

knyilmaz   11.03.2007 12:14 #3303  

uygulamaya yonelık degıl boru alt kotları yazmıyo cıkıs kotları yok.

ayhan53ismail   05.03.2007 20:17 #3167  

eline ssağlk güzel bir paylaşım

Copyright © 2004-2014 | Tüm Hakları Saklıdır | 3099 | Site haritası | İstatistikler | Hakkımızda | Kadromuz | Gizlilik | Reklam
AKPINAR Eğitim ve Yazılım Merkezi