* E Posta Adresiniz:
* Kodu Girin:

3ds Max Hazır Modeller-1

3ds max çizimleri için hazır modeller
byazici_8181 - 06.11.2006 18:38
Yazar: byazici_8181
İçerik: 3ds formatında 3ds Max çizimi

(Kontrol panelinizde görünür)

3ds Max Hazır Modeller-1












Dosya içeriği
3ds max şamdan (mumluk) modeli - 3ds max candle holder model
3ds max diş fırçası modeli - 3ds max toothbrush model
3ds max fast food (sosisli) modeli - 3ds max fast food model
3ds max vazo modeli - 3ds max vase model
3ds max deterjan kutusu modeli - 3ds max detergent box model
3ds max temizlik malzemesi kabı modeli - 3ds max cleaning material container model
3ds max cif-pril kabı modeli - 3ds max cif-pril shell model
3ds max yastık modeli - 3ds max pillow model
3ds max çift kişilik yatak modeli - 3ds max double bed model
3ds max tek kişilik yatak modeli - 3ds max single bed model
3ds max süpürge modeli - 3ds max cleaner model
3ds max araç içi bebek koltuğu modeli - 3ds max in-car infant seat model
3ds max küvet modeli - 3ds max bathtub model
3ds max banyo dolabı modeli - 3ds max bathroom cabinet model
3ds max üçlü klasik koltuk modeli - 3ds max triple classic seat model
3ds max uzun bacaklı sehpa modeli - 3ds max long legged coffee table model
3ds max abajur modeli - 3ds max lampshade model
3ds max klozet modeli - 3ds max toilet seat model
3ds max eliptik ayna modeli - 3ds max elliptical mirror model
3ds max yuvarlak ayna modeli - 3ds max round mirror model
3ds max elips klasik ayna modeli - 3ds max ellipse classic mirror model
3ds max eliptik klasik derin ayna modeli - 3ds max elliptical classic deep mirror model
3ds max çifli bar kapısı modeli - 3ds max double bar door model
3ds max oda kapısı modeli - 3ds max room door model
3ds max çelik kapı modeli - 3ds max steel door model
3ds max camlı gardrop modeli - 3ds max glass wardrobe model
3ds max klasik gardrop modeli - 3ds max classic wardrobe model
3ds max klasik çalışma masası modeli - 3ds max classic working table model
3ds max klasik elbise dolabı modeli - 3ds max classic dressing cabinet model
3ds max klasik yatak modeli - 3ds max classic bedding model
3ds max örtülü fiskos masa modeli - 3ds max covered fiskos table model
3ds max çekmeceli dolap modeli - 3ds max drawer cabinet model
3ds max cibindirik yatağı modeli - 3ds max cribbed bedding model
3ds max başlıklı yatak modeli - 3ds max bed bearing model
3ds max tek kişilik başlıklı yatak modeli - 3ds max single-headed bedding model
3ds max ikili komidin modeli - 3ds max double bedside model
3ds max tekli modern koltuk modeli - 3ds max single modern model seat
3ds max tekli klasik koltuk modeli - 3ds max single classic seat model
3ds max modern sandalye modeli - 3ds max modern chair model
3ds max ahşap sandalye modeli - 3ds max wooden chair model
3ds max klasik sandalye modeli - 3ds max classic chair model
3ds max klasik kollu sandalye modeli - 3ds max classic arm chair model
3ds max klasik arkalıklı sandalye modeli - 3ds max classic backrest chair model
3ds max düz sehpa modeli - 3ds max straight tripod model
3ds max ikili koltuk modeli - 3ds max dual seat model
3ds max oturma grubu koltuğu modeli - 3ds max seating group seat model
3ds max cam sehpa modeli - 3ds max glass coffee table model
3ds max klasik sehpa modeli - 3ds max classic coffee table model
3ds max modern sehpa modeli - 3ds max modern coffee table model
3ds max dar sehpa modeli - 3ds max narrow stand model
3ds max zarif sehpa modeli - 3ds max elegant coffee table model
3ds max hastane yatağı modeli - 3ds max hospital bedding model
3ds max çift kişilik baza modeli - 3ds max double base model
3ds max tek kişilik baza modeli - 3ds max single base model
3ds max tek kişilik bazalı yatak modeli - 3ds max single bed model
3ds max çift kişilik bazalı yatak modeli - 3ds max double bed model

3ds max uygulamalarınızda kullanabileceğiniz 78 adet hazır model. 3ds max dosyalarınıza import ederek kullanabilirsiniz.

tag: 3ds max hazır modeller, 3ds max model, max cizimi, max modelleri, 3ds max ready models, 3ds max model, max configurations, max models

Bu içeriğin yayınlanmasını sağlayan byazici_8181 'e teşekkürler
Download sayısı: 23377, Boyut: 2.480 mb
Yorumlar :
begumehmet   16.02.2011 09:36 #13786  

autocad e atamıyorum dosyaları

aykut08   23.10.2010 18:27 #13431  

ben sımdı yukledım ama dosya acılmıyor sıfre ıstıyor sıfre konulmus

stanbul   02.10.2010 13:47 #13322  

arkadaşım file den importa gir ordan all files de sonra gördüğün 3ds uzantılı olanını aç o kadar

supernova   31.08.2010 12:00 #13240  

arkadaşlar bende yeni başladımda çizimleri indirdim ama nasıl aktarıcam import deyince hata veriyo

yaksil   19.07.2010 16:04 #13110  

slm bişi sorucam ben 3ds max te araba modelleyecemde googleden nasıl aratacaam istediğim arabanın 4 görünüşüne nasıl ulaşabilrim googleden

cihancon   26.04.2010 12:26 #12772  

gerçekten çok yararlı şeylere imza atıyosunuz teşekkür ederim

pln_kry   21.03.2010 18:28 #12628  

linizesağlık harika modller

ali_osman_efe   18.02.2010 10:18 #12480  

şifre istiyor

tayfurbirgili   06.01.2010 08:41 #12265  

hocam ben bunları max sayfasında acamıyorum

dosteski   18.11.2009 18:08 #12054  

çok teşekürler

salmastra   01.09.2009 08:21 #11689  

Tek kelimeyle harikasınız...

OznSngL   16.08.2009 15:07 #11615  

Tamam buLdum teşekkür ederim genede=)

OznSngL   16.08.2009 15:06 #11614  

ŞiFreyi SöyLeyebiliisiniz acaba Nerde Olduğunu BuLamadımda TeŞekkürLer şimdiden.

ralf02   28.07.2009 15:53 #11524  

paylaşım için çok tşk.

akça   15.07.2009 13:22 #11434  

ya bende açamıyorum şifreyi giriyorum olmuyo

kornn__   12.07.2009 20:05 #11415  

kardes emegıne saglık ya bısı soracagım ben nasıl kullanacagız bunu bız

-queen-   22.06.2009 08:45 #11329  

cok tesekkurleer

karabela9999   19.06.2009 13:39 #11317  

çok küçük gösteriyo nasıl büyütebiliriz

karabela9999   19.06.2009 13:37 #11316  

sssüüüppeerrr

PiGEY   05.06.2009 18:59 #11241  

Şifre istior bu arkadasLar dosyayı açmak için

karşehrininprensi   22.05.2009 20:14 #11173  

gerçekten çok saolun müthiş bir organizasyon

tafa84   14.05.2009 00:18 #11102  

teşekkürler

lively45   17.04.2009 17:52 #10951  

paylaşım için teşekkürler

paranoia   09.04.2009 07:53 #10893  

linkler bozuk sanırım

Memur1972   28.03.2009 06:50 #10819  

kamuda inşaat teknikeriyim bende bu hazır modeller ve kaplamalara ulaşmak istiyorum

a_solak   27.03.2009 12:30 #10812  

ben nie indiremiyorum bi yardımcı olabilecek var mı?????

anahtarlık   02.03.2009 19:33 #10615  

merhabalar arkadaslar lınklerde sorun var hıcbır lınk calısmıyor yardım edersınız sevınırım sımdıden saolun

nurettinkrt   26.02.2009 13:23 #10579  

autocad 2007 de çizim yapılırken kot nereye nasıl yazılıyor

nurettinkrt   26.02.2009 13:23 #10578  

autocad 2007 de çizim yapılırken kot nereye nasıl yazılıyor

xxtasarmxx   18.01.2009 10:19 #10199  

lik bozuk arkiler açilmıo ben çok denedim bir link yok

uzay122   09.01.2009 09:02 #10122  

Dosyalar için teşekkür ederim.Emeğinize sağlık.Yalnız dosyalardan max de açılanların sayısı kısıtlı.Çoğu model max de açılmıyor.Zaten ne olduklarını da sadece gif dosyalarından anlayabiliyorum.Şu 5 bölümde görülen dosyalardan max in görebildiği dosya sayısı 17 ayrıca bu 17 dosyanın tamamı da açılmıyor.Bunlar hangi versiyonda çizilmiş bu konuda bilgi verirseniz sevinirim.

Kolay gelsin.

reallove   30.11.2008 19:03 #9683  

tskler emegınıze saglık

profesyonel4848   19.11.2008 08:26 #9590  

2009 MAX DE AÇILMIYOOO

karaturk123   27.10.2008 08:50 #9396  

çok güzel çalışmalar yapıyorsunuz gerçekten çok güzel bir emek , yardımcı olursanız çok sevinirim

karaturk123   27.10.2008 08:42 #9394  

ya arkadaşlar ben autocad 2009 kullanıyorum
siz bunlari nasıl açıyorsunuz file de import var ama bu şekilde bir uzantı yok
şunu adam gibi autocad kendi uzantısından neden kaydetmiyorsunuz

en_iyi   24.10.2008 07:25 #9371  

ben de dosyayı açamadım. şifre istiyo ?????????? yardımcı olur musunuz lütfen

harun_0606   23.10.2008 20:37 #9365  

ya arkadaşlar dosyadan çıkartdım ama nasıl açacağımı bilmiyorum yardımcı olurmusunuz ...şimdiden teşekürler

cemyakut   21.10.2008 11:15 #9350  

Teşekkürler arkadaşım, elleriize sağlık valla...

velisarpkaya   09.10.2008 14:31 #9251  

teşekkürer

necka   08.10.2008 14:14 #9237  

bakacam

kars   24.09.2008 10:13 #9133  

cok tesekkurler

asli81   19.09.2008 01:18 #9080  

teşekkürler ellerinize sağlık

benefits   18.09.2008 09:29 #9075  

ellerinize sağlık!!! teşekkürler !!!!

ikbaltoplu   15.09.2008 10:43 #9054  

Teşekkürler

ottomans_sword   02.09.2008 22:07 #8997  

elinize sağlık çok güzel bi paylaşım

arjey   20.08.2008 19:49 #8919  

=) gercekten cokkk güzell..paylasım için tşk..

byazici_8181   12.08.2008 18:39 #8863  

yukarıda indirdiginiz bölümde yazıyor şifre bu sitede tüm indirdiginiz dosyaların şifresi:autocadokulu.com 'dur..

dejavuuu   27.07.2008 15:09 #8747  

meraba iyi günler.
modelinizi indirdim fakat ifre istiyor hiç bir çizimi açamıyorum acaba bana yardımcı olabilirmisiniz
cevabınızı en yakın zamanda bekliyorum teşekkürler...

arda_arda   22.07.2008 13:56 #8720  

arkadaşım sitenize yeni katıldım sayılır 3d max hazır modelleri indiriyorum fakat bende 2007 yüklü auto cad ve şifre istiyor

goldman   16.07.2008 12:25 #8676  

slm harika dostum

aliş70   16.07.2008 09:29 #8669  

teşekürler

bismarc   01.07.2008 17:02 #8567  

ellerınıze saglık eksık olmayın

masterzeus   10.06.2008 11:13 #8387  

saolun

tektanem   22.05.2008 11:58 #8238  

arkadaşlar bana yardımcı olun lütfen ben şifreyide yazıyorum giriyorum fakat dosya açılmıyoo neden olabilir

e_pit   05.05.2008 20:00 #8091  

teşekkürler emeğine sağlık

baygündüz   28.04.2008 11:59 #8036  

teşekkür ederim.bu konuda yeni sayılırım inşallah faydası olur.

eko191   26.04.2008 14:46 #8019  

teşekkürler,emeğinize sağlık.

eko191   26.04.2008 14:46 #8018  

teşekkürler,emeğinize sağlık.

grafiozan   13.04.2008 17:33 #7889  

paylaşım için teşekkür ederim

araratliomer   08.04.2008 15:21 #7844  

teşk,

K-17   02.04.2008 19:29 #7783  

Çok teşekkürler

mimvisual   12.03.2008 23:15 #7585  

bu modelleri projelerimizde kullanabilecekmiyiz... lisans sıkıntısı warmıdır?

ssppeedd   29.02.2008 16:45 #7429  

teşekkürler kardeş

sancak394   26.02.2008 15:00 #7396  

merhaba ;
Çap işareti oluşturmak için %%c de kullanılıyor diye biliyorum.
daha kısa bir yöntemi var mıdır acaba

mete_yolcu   24.02.2008 10:28 #7371  

kardeş ellerine sağlık

akdnzden   22.02.2008 09:09 #7343  

çok çok teşekkürlerrr bilgilendirme içinn hoş bi si te bu arada kaliteli belli yani ;)

oragege   19.02.2008 13:27 #7313  

çok teşekkürler,elinize, emeğinize sağlık...

aayrikaya   13.02.2008 16:39 #7255  

muthis

eda87   08.02.2008 20:36 #7194  

elinize sağlık, güzel olmuşlar fakat bunlar sadece resim şeklinde, 3ds Max application olarak açılmıyo sanırım????

cembur   29.01.2008 08:42 #7062  

teşekkürler

KADIKIZI   28.01.2008 13:04 #7059  

ellerinize sağlık indirdim ama henüz bakamadım. teşekürler

mehmetusta2005   23.12.2007 19:09 #6808  

ellerine sağlık

Aykut44   15.12.2007 03:18 #6758  

AutoCad 2008 Kurulu pc ye Bu indirdigim dosyalari acamiyorum... Winrar dan cikarttim ama AutoCad'te acilmadi...

takipci   02.12.2007 17:57 #6623  

kardeşim indirdim açılmıyo bu dosyalar ne olacak bilen varmı yav
kitlendim kaldım şimdi yav......

sinar   01.12.2007 12:22 #6605  

maxde bu hazır modelleri nasıl kullanabileceğimiz hakkında bir fikri olan yardımcı olabilirmi acaba? şimdiden teşekkürler....

alistanbul   30.11.2007 15:57 #6592  

hocam bunlar nasıl açılıyo rpc mi ne bunlar anlıyamadım ben bu hazır modelleri ve açamadım

asitetik   26.11.2007 13:49 #6535  

Autodesk 3ds Max 9 kullanıyorum ama bu dosyaları çalıştıramadım arkadaşlar..yardımcı olursanız sevinirim

metalgear   23.11.2007 22:30 #6503  

emege saygı

poroom   21.11.2007 15:51 #6473  

tşkr elinize sağlık

clubpenguin   12.11.2007 17:31 #6365  

çok teşekkürler hepsi güzel olmuş

yameldir   05.11.2007 20:37 #6268  

başaarı,tanıtım ve paylaşımlarınızın devamını dilerim.teşekkürler

sahin334   31.10.2007 19:09 #6210  

teşekürler

Musti_55   30.10.2007 15:59 #6192  

Elinize sağlık çizim ve modellerin baya bir yardımı olacak,sağol Teşekkürler.

yurdakul_933   22.10.2007 22:56 #6111  

teşekkür ederiz elinize sağlık anlatımlar ve tanıtımlar çok güzel.. Başarılarınızın devamını dilerim....

resimmist   21.10.2007 08:31 #6087  

herkese teşekürler

baymimar   19.10.2007 16:59 #6079  

emegi gecen herkeze teşekkür ederim.....

djonier   13.10.2007 01:00 #5974  

vaLla çok sağoLunda ben bunları ne yapacam onu anLamadım

C_N_C   10.10.2007 16:29 #5936  

ALLAH razı olsun ,,

su perisi   22.09.2007 09:59 #5692  

elinize sağlık çok işime yaradı teşekkür ederim

ilkra   20.09.2007 15:07 #5659  

teşekkürler.ellerinize sağlık.

uyguryener   20.09.2007 07:31 #5652  

kardeşim sağolasın....

mimesra   18.09.2007 20:54 #5617  

mrb ben yenıyım 3d max te bu malzemelerden ındırdım fakat nasıl kullanılacak bılmıyorum.Resım şeklınde bu malzemeler.Ayrıca rpc var elımde onu çaliştıracak program yok.Yardımcı olur musunuz?

rojin   16.09.2007 22:29 #5559  

bu dosyaları açabilmem için beni bilgilendirirseniz sevinirim

aysezgi   10.09.2007 08:16 #5385  

emeginize saglik bunlar harika cok tesekkurler

ceza_55   06.09.2007 07:08 #5324  

helal

sibel_   05.09.2007 13:05 #5314  

teşekkürler, emegine saglık,

glş35   03.09.2007 11:01 #5299  

slm arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım...modeller süper....

umut18z   27.08.2007 06:10 #5260  

tebrikler

djatlas   28.07.2007 10:05 #5083  

teşekür ederim yardımcı oldugun için senden birşey daha isityorum bu programı ögrenecegim bi kitap varmıı

autocat osman   24.07.2007 14:57 #5049  

arkadaşlar
autocat amerikan yapımımı yosa italyanmı 3 maxta hazır modeller nasıl indirebilirim bus itenin kurucularından allah razı olsun demi arkadaşlar bide istikbalgibi dev şirketlerde çalışan iç mimarlar damı autocatta çizip maxta kaplama ne animasyon yapıyorlar
teşekkürler

zeynepalpdemir   21.07.2007 11:33 #5017  

merhaba sifre olarak autocadokulu.com giriyorum ama kabul etmıyor ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevınırım

turew   21.07.2007 07:52 #5013  

dosyalarda sorun var text dosyası açılıyor ama diğerlerinin rar.ı çözülmüyor..

keysunra   18.07.2007 15:31 #4976  

arkadaşlar bu modellerin hepsini indirdim ama hangi programla görebilirim açılmıyorbende

buseokuyucu   11.07.2007 21:18 #4908  

çok güzel teşekkürler................!

JeenDarK   01.07.2007 21:24 #4803  

mükemmel payLaşım tşk.Ler!!!

gültay   26.06.2007 20:57 #4753  

hersey süper elinize saglıkkkkkkkk

cuneytgecer   13.06.2007 12:37 #4608  

eline sağlık

yusufduzgun   07.06.2007 14:32 #4559  

Arkadaşlar oncelıkle bu sıtede emeğı gecen herkese teşekkur ederım.

Autocadde 2D çizim olayını sayenızde öğrendım.Ancak işime yarar mı yaramaz mı onu zaman gösterecek bilemıyorum ama 3D olayını da öğrenmek ıstıyorum.Size soracağım olay şudur.3D oayında benım kullandığım autocad sürümü AUTOCAD LT 2004 ,bu programda thickness dıyınce kalınlığa gecıyor.Burda ölçülendırmeyı yapma olayını soracaktım.Bide boyama nasıl yapacaz?3D bi şey çızdık içini boyama olayı nasıl olacak.Bana yardımcı olabılecek bi kitap onerebılır mısınız?İlginize teşekkurler

arifeski   05.06.2007 09:40 #4528  

kardeşim eline, bilgine,emeğine sağlık teşekkürler

canerkesgul   31.05.2007 18:56 #4484  

bakalım sagol

breeze_830   18.05.2007 12:26 #4316  

tesekkürler...

serginho12   16.05.2007 04:39 #4286  

cok guzel

adalım   11.05.2007 16:21 #4236  

this is bed ı cant find the things ı want

adalım   11.05.2007 16:19 #4235  

arkadaşlar mehaba

reddryrose42   02.05.2007 22:37 #4136  

slm kardes benım bıtırme projem var yardımcı olurmusun anlamıyorum

canfeda   02.05.2007 09:06 #4124  

Tesekkurler

ademturkes   19.04.2007 17:19 #3991  

Saol mükemmel olmus

spielmitmier   16.04.2007 21:39 #3962  

süper olmuştur heralde ama açamıyorum

muzun76   13.04.2007 08:55 #3918  

teşekkürler.saolun.

semih510   10.04.2007 08:38 #3847  

İYİ GÜNLER ARDAKAŞLAR DOSTA ŞİFRELERİ NELERDİR ACABA

tipitip53   07.04.2007 18:13 #3813  

Herkeze selamlar yardımlarınız için sağolun

Denizce²   24.03.2007 15:17 #3561  

tesekkürler

sismanpierre   23.03.2007 14:18 #3542  

eyvallah arkadaşım....eline sağlık

nurcannn   21.03.2007 17:03 #3494  

güzel fakat makine okudugum için makine parçaları olsaydı daha çok sevinirdim..ama görsel olarak güzel.

zizu_01   21.03.2007 11:54 #3488  

abi bu dosya resimleriaçmak için şifreistio ne yapmam lazım

karahanli   10.03.2007 16:15 #3293  

teşekkürler elinize sağlık

yturan   06.03.2007 20:43 #3196  

ellerinize sağlık... teşekkürler

orkolord   04.03.2007 22:36 #3150  

eywallaaaaaaaaaaaaah

newroo   03.03.2007 13:09 #3126  

teşekkürler çok güzeller

mimaryyk   02.03.2007 13:21 #3092  

tşkler

tanrıverdi   02.03.2007 13:17 #3087  

TEŞEKKÜRLER ELİNİZE SAĞLIK

canbolatxx   01.03.2007 21:41 #3065  

bu arada siteniz çok güzel tebrik ederin ve inşallah devamı gelir

canbolatxx   01.03.2007 21:40 #3064  

slm arkadaşlar bende burda bişeyler öğrenmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

ermandemir   01.03.2007 06:40 #3009  

Merhaba arkadaşlar ben kocaelide bir dershanede autocad öğretmeniyim.İçinde bulunduğum site çok hoşuma gitti.Arkadaşlarla irtibat kurmak istiyorum

tekkan   28.02.2007 11:34 #2972  

çok sagolun ellerinize saglık

notalone   25.02.2007 15:55 #2862  

slm arkadaşlar bende yeni katıldım herkezin emeğine sağlık

yaseen666   20.02.2007 00:30 #2729  

selam arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım ve tüm arkadaşların ellerine ve emegine sağlık

serkan197878   19.02.2007 07:39 #2707  

selam arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım ve tüm arkadaşların ellerine ve emegine sağlık bende 3d max'a yeni başladım... umarım bende bir gün 3d max ustası olacağım

harunavsar   15.02.2007 12:20 #2623  

arkadaşlar bu sitedeki tüm rar dosyaların şifresi: autocadokulu.comdur.

lakcin   14.02.2007 08:05 #2571  

Arkadaşlar Winrar açarken şifre soruyor. Şifreyi bilen var mı? Bana yardımcı olabilirmi lütfen?

srvtdl   07.02.2007 20:26 #2371  

tesekkürler hocam...sayenizde 3ds maxı öğreneceğime inanıyorum..

karyas   07.02.2007 17:22 #2367  

sanırım güzel birşeyler var bu dosyanın içinde ama göremiyorum :-))))

rar dosyası geldi. yukarıdaki vermiş olduğunuz şifreyi yazıyorum. ama olmuyor.

özay22   06.02.2007 09:29 #2298  

süper oldu elinize sağlık

hsarslan   30.01.2007 21:25 #2116  

Çok sağolun iyi oldu ya süper :9

Liman   24.01.2007 16:35 #1984  

teşekkürler hocam elinize sağlık

acetinnster   21.01.2007 21:02 #1922  

gerçekten eğitim amaçlı çok işime yaradı emeğinize sağlık

byazici_8181   12.01.2007 14:07 #1794  

arkadaşım .3ds uzantılı dosyaları maxi açıp file menüsünden import ederek açabilirsin.. .max uzantılı ise file menüsünden merge diyerek açabilirsin.. iyi çalışmalar...

silence   05.01.2007 00:39 #1653  

teşekkürler yanlız acemiyim ben, bunları çizimlerime nasıl aktarabilirim acaba yardımcı olursanız çok sevinirim acill yardım

alitamer   25.12.2006 11:48 #1544  

teşekkürler

sizofren   10.12.2006 13:45 #1259  

elinize sağlık sağolun

BLACK_WHITE   08.12.2006 22:48 #1235  

ELINE SAGLIK HOCA TEŞEKKÜRLER

kagu   04.12.2006 11:25 #1188  

eline sağlık kardeş

siron   27.11.2006 13:45 #1065  

eline sağlik

salurbey   17.11.2006 22:38 #966  

kardeşim saol eline sağlık

byazici_8181   17.11.2006 12:52 #961  

güle güle kullanin arkadaşlar...

gurcuoglu   14.11.2006 10:55 #931  

teşşekkürler abi.. eline sağlık

davidoff   07.11.2006 08:06 #874  

Teşekkürler.

Copyright © 2004-2019 | Tüm Hakları Saklıdır | 163 | Site haritası | İstatistikler | Hakkımızda | Kadromuz | Gizlilik | Reklam | İletişim